סלומינסקי: המצב מאז פרשת אוחנה השתנה לטובה

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי הבהיר כי טענתו בנוגע לבנט הייתה נכונה לשעתה, אך מאז המצב השתנה לאין ערוך. "אנו פועלים בכוחות משותפים למען בית היהודי גדול"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/02/15 13:11 כט בשבט התשעה

סלומינסקי: המצב מאז פרשת אוחנה השתנה לטובה
דוברות, צילום: דוברות

לאחר שעורר סערה כשאמר שבנט לא סופר את חברי הכנסת, מבהיר חבר הכנסת ניסן סלומינסקי כי אכן כך היה הדבר בזמן פרשת אוחנה, אך שבנט שינה את דרכיו.

"המקרה של אוחנה שעלה לדיון בפאנל הייתה החלטה אישית של נפתלי ומאז המצב השתנה לאין ערוך ומתקיימת עכשיו עבודת צוות טובה ומשותפת בין חברי הרשימה לנפתלי. אנו פועלים בכוחות משותפים למען בית יהודי גדול".

אתמול בערב השתתף סלומינסקי בפאנל של תנועת בני עקיבא בבית הספר צייטלין בתל אביב, ומתח ביקורת על יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט על התנהלותו בזמן פרשת אוחנה.

"עד אותה תקופה התנהל כאילו כולם שקופים והוא קובע, לא מודיע, לא אמר לאף אחד, אף אחד לא ידע, פתאום זה נוחת עליך, לא יכול להיות. זה לא יקרה יותר, גם היו"ר - יותר צניעות, יותר ענווה, אין יותר שקופים." ח"כ סלומינסקי תולה את הסערה גם בעיתוי השריון ולא רואה את הבעיה כהתנגדות אישית לאוחנה: "אחרי שעברנו את הפריימריז והיו 40 מתמודדים וכל אחד השקיע ואנשים בחרו כבר את הרשימה - פתאום בהפתעה בא להכניס מישהו, לא חשוב מי זה היה - במקרה זה נפל עליו, היה מישהו אחר - אותו דבר".