סלומינסקי: האופוזיציה עושה שימוש ציני ומבזה בתושבי הדרום

יו"ר ועדת הכספים מגיב לפיצוץ דיון ועדת הכספים בידי האופוזיציה ותושבי הדרום ומבהיר: ועדת הכספים עושה כל שביכולתה על מנת לסייע לתושבי הדרום"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/09/14 12:05 ח באלול התשעד

סלומינסקי: האופוזיציה עושה שימוש ציני ומבזה בתושבי הדרום
דוברות, צילום: דוברות

יו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי מגיב לפיצוץ דיון ועדת הכספים הבוקר (ד') בידי האופוזיציה ותושבי הדרום. לדבריו, "ועדת הכספים בראשותי עושה כל שביכולתה על-מנת לסייע לתושבי הדרום, ולאחר שאישרה במהירות פיצויים, כולל מקדמות שכבר שולמו לעסקים ותושבים בעוטף עזה, בהיקף של כמיליארד וחצי ₪, תמשיך ותקיים דיון רציני ומקיף בנושא, בהשתתפות כל נציגי הממשלה הרלוונטיים".

"מצער שהאופוזיציה, עושה שימוש ציני בתושבי הדרום, תוך השתלטות ביריונית על דיון הוועדה. הצורך לסייע לתושבי הדרום הוא מעל לוויכוח הפוליטי ודורש טיפול מעמיק", הוסיף.

"הזמנתם של תושבי הדרום לדיון סרק שנוהל ע"י אנשי אופוזיציה, ללא נציגים רשמיים של רשות המיסים והממשלה, רק על-מנת שישמשו תפאורה לניגוח הקואליציה בנושאים אחרים, הוא ציני, מבזה את הכנסת, מדרדר את הדיון הציבורי ולא פותר דבר. אני קורא לתושבי הדרום שלא יולכו שולל במסע פוליטי-תקשורתי מחושב ומתוזמר, ללא כל קשר לעניינם".

"ההשתלטות הביריונית של האופוזיציה על דיון ובוועדת הכספים גורמת נזק לכלל האזרחים ולתושבי הדרום בפרט ומונעת דיון רציני בנושאים שעל סדר היום. ועדת הכספים תמשיך לפעול כפי שנהגה גם בעבר על-מנת לפתור בעיות של כלל הציבור ושל תושבי הדרום בפרט בצורה יעילה, מתוך דאגה אמיתית לרווחת התושבים", סיכם סלומינסקי.