סלומינסקי: בנט התייחס אלינו כאילו אנחנו שקופים

חברי כנסת ומועמדים מצד המפלגות השונות השתתפו בפאנל של בני עקיבא בבית ספר צייטלין בתל אביב. חבר הכנסת אלעזר שטרן תקף את נתניהו: "האם פעם מתחנו ביקורת על ההתנהלות היהודית הזו?"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/02/15 11:27 כט בשבט התשעה

סלומינסקי: בנט התייחס אלינו כאילו אנחנו שקופים
דוברות בני עקיבא, צילום: דוברות בני עקיבא

"הסיפור של אלי אוחנה מסביר למה אנשים דתיים עוזבים את הבית היהודי ועוברים למפלגות אחרות", אמרה אתמול בערב (ג') מועמדת מפלגת 'כולנו' רחל עזריה בפאנל של תנועת בני עקיבא בבית הספר צייטלין בתל אביב, בנוכחות חברי כנסת ומועמדים מכל המפלגות. “אני מאוד קיוויתי שהבית היהודי יהיה בית רחב ויהיה בו מקום לכולם אבל גיליתי שאין מקום לכולם, יש מקום לגימיקים ויש מקום לשטיקים", הוסיפה.

ח"כ זאב אלקין הוסיף והבהיר כי מבחינתו הבית היהודי אינה בשלה להיות מפלגה מובילה: "ציבורים מסוימים נשארו בחוץ וכל עוד הם נשארו בחוץ - הם לא יכולים להפוך למפלגה מובילה."

התבטאות גלוית לב נשמעה מפי ח"כ סלומינסקי ביחס להתנהלות של יו"ר המפלגה שלו השר נפתלי בנט בפרשת אלי אוחנה ואמר כי "עד אותה תקופה התנהל כאילו כולם שקופים והוא קובע, לא מודיע, לא אמר לאף אחד, אף אחד לא ידע, פתאום זה נוחת עליך, לא יכול להיות. זה לא יקרה יותר, גם היו"ר - יותר צניעות, יותר ענווה, אין יותר שקופים." ח"כ סלומינסקי תולה את הסערה גם בעיתוי השריון ולא רואה את הבעיה כהתנגדות אישית לאוחנה: "אחרי שעברנו את הפריימריז והיו 40 מתמודדים וכל אחד השקיע ואנשים בחרו כבר את הרשימה - פתאום בהפתעה בא להכניס מישהו, לא חשוב מי זה היה - במקרה זה נפל עליו, היה מישהו אחר - אותו דבר."

ח"כ אלעזר שטרן בחר שלא להתייחס לבית היהודי ותקף את נתניהו על אודות דו"ח מבקר המדינה שפורסם אתמול והביע זעזוע מהעסקת חשמלאי בבית ראש הממשלה ביום כיפור: "האם פעם מתחנו ביקורת על ההתנהלות היהודית הזו?" שטרן התייחס גם לנושא המדיני וקרא להיפרד מהפלשתינים. "מי שחושב שאפשר להחזיק אצלך פלשתינים, לא משנה איך, מבלי לתת להם זכויות מלאות בעיניי הוא לא יהודי והוא לא למד את הלקחים של אושוויץ", אמר שטרן.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן