סיעת הבית היהודי ברעננה מאיימת לפרוש מהקואליציה בשל פעילות המיסיון

פעילות מתוכננת של המיסיון בעיר רעננה הביאה את סיעת הבית היהודי בעיר לאיים כי תפרוש מהקואליציה במידה והכנס לא יבוטל. "הסמיכות של אירוע הפועל להמרה דתית ליום השואה בו אנו זוכרים את אלה שנטבחו על היותם יהודים צריכה לזעזע כל יהודי"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 16/04/15 11:11 כז בניסן התשעה

סיעת הבית היהודי ברעננה מאיימת לפרוש מהקואליציה בשל פעילות המיסיון
עיריית רעננה, צילום: עיריית רעננה

אתמול התכנסה סיעת הבית היהודי בעיר רעננה, "מאמינים ברעננה הבית היהודי", והחליטה לפעול בתוקף כנגד הפעילות המתוכננת להתקיים בשבת הקרובה ע"י ארגון מיסיונרי בשם 'המצפה בישראל' באולם הספורט העירוני ברעננה בסמוך לתיכון מטרו ווסט, עליה התריע ארגון המלחמה במיסיון, יד לאחים.

בישיבת הסיעה אף הוחלט, כי במידה וראש העיר לא יבטל את הכנס תפרוש הסיעה מהקואליציה כמו כן, תפנה הסיעה לסיעות נוספות בעירייה ותנסה לגייס אותן למאבק. אמש עם סיום העצרת לזיכרון השואה, הודיעו חברי הסיעה לראש העיר על החלטתם.

לדברי חבר מועצת העיר אלי כהן, "הסיעה רואה בחומרה רבה את קיומו של הכנס בשבת ובמתקן עירוני. הסמיכות של אירוע הפועל להמרה דתית ליום השואה בו אנו זוכרים את אלה שנטבחו על היותם יהודים צריכה לזעזע כל יהודי".

החלטה נוספת שעלתה בישיבת הסיעה, שמול אולם הספורט בו יערך הטקס תיערך בשבת באותה שעה עצרת תפילה ומחאה.

(צילום: צילום מסך)

זוהי לא פעילות המיסיון היחידה בישראל, גופי המיסיון משקיעים מיליוני דולרים בניסיון לצוד על ידי סיוע כלכלי נדיב משפחות שנמצאות במצב כלכלי קשה ומתקשות להתקיים.

בתחילת השבוע דווח ב'כיפה' על קמפיין מיסיונרי גדול לדוברי השפה הרוסית שפורסם בעיר אשדוד על פני שלטי חוצות ענקיים תחת מסווה של ארגון סיוע לזולת. בסרטון שהועלה לעמוד של הארגון המיסיונרי שעומד מאחורי הקמפיין מתוארת הפעילות של הקבוצה בישראל. בסרטון נראים המיסיונרים נרגשים מהפרסום שהצליחו להרים בחוצות ערים בישראל, על אוטובוסים והם קוראים להמשיך להתפלל להצלחתם בארץ ישראל. גם בסרטון מוזכר ישו מספר פעמים, במיוחד כאשר הם מספרים על אנשים שעברו מהפך בחיים לאחר שהחלו להאמין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן