סטרוק נגד לבני: לא ניתן לך להוביל אותנו לתכנית התנתקות שניה

השרה ציפי לבני הציעה להעביר כסף מ'התנחלויות מבודדות' לישובי עוטף עזה. ח"כ סטרוק זועמת: "אם 'ההתנחלויות המבודדות' בגוש קטיף היו נשארות במקומן, לא היה צורך להשקיע כספים להגנת עוטף עזה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/08/14 14:25 יא באב התשעד

סטרוק נגד לבני: לא ניתן לך להוביל אותנו לתכנית התנתקות שניה
דוברות חכ סטרוק, צילום: דוברות חכ סטרוק

"השקעה בישובי עוטף עזה - זה המעשה הציוני הנכון. ושישאלו אותי מאיפה הכסף, אומר ללא היסוס: מההתנחלויות המבודדות ביהודה ושומרון. אלה ואלה שטחי מולדת, אלה ואלה ישראלים שחיים מול פני הסכסוך, רק שהשקעה בישובי עוטף עזה היא השקעה לטווח ארוך", כך כתבה הבוקר (ה') שרת המשפטים ציפי לבני בדף הפייסבוק שלה.

חברת הכנסת אורית סטרוק מגיבה לדברים בחריפות. "לבני היא כנראה מאלה שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם. הרי אם "ההתנחלויות המבודדות" בגוש קטיף היו נשארות במקומן, לא היה צורך להשקיע עכשיו כספים, וגם לא להקריב את חיי חיילינו, להגנת עוטף עזה”.

סטרוק מבהירה כי ה'התנחלויות המבודדות' מבודדות רק משום שלבני וחבריה לא נותנים להן לגדול, ואומרת כי "השקעה בהתנחלויות המבודדות תמנע את הצורך להשקיע הון תועפול בישובי 'עוטף יו"ש' מחר".

"ההתנחלויות, ה"מבודדות" ואלה שכבר לא, הן המחסום העיקרי שמונע היום את הפיכת גב-ההר לחמאסטן, קילומטרים ספורים בלבד מגוש דן. לא ניתן לך, ציפי, להוביל אותנו שוב לתוכניות אכזריות ומסוכנות, כפי שעשית בשנים 2004-5, כשושבינה-ראשית של תכנית הנתנתקות".