סטודנטים ישתלבו בפעילות "הבית היהודי" ויעסקו בחקיקה למען צעירים

במפלגה השיקו את "צוות כנסת", המורכב מסטודנטים אשר ייפגשו באופן קבוע ויעסקו בחקיקה לטובת צעירים וסטודנטים בישראל. ח"כ שטבון: זקוקים ליכולת של הצעירים כדי לקדם פעילות יעילה בכנסת

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/05/13 13:57 יח בסיון התשעג

סטודנטים ישתלבו בפעילות "הבית היהודי" ויעסקו בחקיקה למען צעירים
הבית היהודי, צילום: הבית היהודי

”הבית היהודי“ הקימה לראשונה ”צוות כנסת“ - קבוצה המורכבת מסטודנטים צעירים ממקצועות שונים, אשר ייפגשו באופן קבוע ויעסקו בחקיקה לטובת צעירים וסטודנטים בישראל. חלק מהחברים בקבוצה החדשה אף מתמחים בלשכות הח"כים ועוסקים בפעילות פרלמנטרית ובקידום חקיקה. מטרתו של הפרויקט היא להעניק לציבור הצעירים את היכולת לשנות ולהשפיע באופן מעשי על הנעשה במפלגה.

ביום רביעי האחרון נפגשו חברי הצוות ליום הדרכה מרוכז בענייני חקיקה והעבודה הפרלמנטרית. בין היתר השתתפו גם עו"ד גיל ברינגר, היועץ המשפטי של סיעת הבית היהודי, והיועצים הפרלמנטרים אוהד כהן, נטע כ"ץ ואילנית שגב. בישיבה המשותפת השתתפו גם השר אורי אורבך, יו“ר הסיעה איילת שקד וחברי הכנסת יוני שטבון ושולי מועלם.

הסטודנטים במהלך המפגש, השבוע (צילום: פרטי)

הודיה מאזוז, רכזת הפרויקט, אומרת כי ”כולם יוצאים נשכרים מהפרוייקט - חברי הצוות שישתלבו בעשייה היומיומית של המפלגה ובהמשך, בעזרת השם, ישתלבו במפלגה וכמובן, חברי הכנסת שמקבלים אליהם סטודנטים מוכשרים וחדורי מוטיבציה לעזור בעבודה השוטפת של הלשכה“. ח“כ שטבון אומר כי ”התכנסות של כוחות צעירים ומוכשרים עם תודעת שליחות הם מודל מוצלח ליכולת ההשפעה. אנחנו חברי הכנסת זקוקים ליכולת שלכם כדי לקדם פעילות יעילה בכנסת“.

מושיק גולדברג, מתמחה בלשכת ח“כ מוטי יוגב, ציין במפגש כי "שילובם של צעירים בלשכות השונות וקידום מעורבותם בתחום החקיקה, הוא מהלך חשוב של יצירת תשתית לעשייה חברתית המיועדת לסטודנטים ובני נוער". ש"י ויצמן, חבר בצוות, אמר לכיפה כי "נפלה בי הזכות לעזור ולקדם במרכז העשייה של החברה הישראלית. אנו מאמינים בציבור הצעירים בישראל ומבינים היטב שהצלחתם - היא הצלחת כולנו".