סופית: הרב שי פירון – מספר 2 ברשימת "יש עתיד"

הרב פירון החליט סופית להצטרף למפלגתו של יאיר לפיד ולהשתלב כמספר שתיים ברשימת המפלגה לקראת הבחירות לכנסת. השניים יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת ויודיעו על ההחלטה

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/10/12 18:55 יא בחשון התשעג

סופית: הרב שי פירון – מספר 2 ברשימת "יש עתיד"
טכנוגריפקס, צילום: טכנוגריפקס

הרב שי פירון החליט הערב (מוצאי שבת) סופית להצטרף למפלגתו של יאיר לפיד, "יש עתיד", ולהשתלב כמספר שתיים ברשימת המפלגה לקראת הבחירות לכנסת. הרב פירון הוא ראש מוסדות ישיבת פתח תקווה, מנכ"ל תנועת "הכל חינוך" ורב השכונה הדתית באורנית.

בשבוע האחרון שקל הרב פירון את החלטתו בעניין ואמר לכיפה כי הוא מתייעץ עם משפחתו בנושא. מה שזירז את קבלת ההחלטה בנושא הוא האיחוד בין נתניהו לליברמן, שהקדים את לוח הזמנים להצגת הרשימה למפלגה.

(שר החינוך הבא? צילום: יחצ)

מחר בבוקר יקיים הרב פירון מסיבת עיתונאים משותפת עם לפיד. הרב פירון ולפיד חברים קרובים והם נפגשים על בסיס קבוע זה מספר שנים, לאחר ששניהם מצאו רקע משותף בתחומי חינוך ויהדות. לפיד אף הגיע מספר פעמים לישיבה התיכונית בפתח תקווה, כאורחו של הרב פירון, לשיחה עם תלמידי הישיבה.

נזכיר כי לפני כעשרה חודשים, במכתב פנימי שפרסם לסגל ההוראה בישיבה התיכונית אותה הוא מוביל בפתח תקווה, אשר פורסם לראשונה בכיפה, הכחיש הרב פירון כי יש לו כוונות פוליטיות. "אין בכוונתי להצטרף לעשייה פוליטית בתקופה הנראית לעין", הבהיר, "עיקר מעייניי נתון לקידום החינוך בישיבה בפרט ובכלל. כל החלטה אחרת, במידה ובכלל תתקבל, תובא לידיעתכם בטרם תפורסם בכלי התקשורת".