סולחה בין הרב שפירא לח"כ קלדרון

לאחר שאמר שהיא איננה תלמידת חכם ואף "עזת מצח", טלפן ראש ישיבת ההסדר ברמת גן לח"כ רות קלדרון, לשיחת פיוס בעקבות "כנס רמלה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/04/13 12:49 כד בניסן התשעג

סולחה בין הרב שפירא לח"כ קלדרון
ויקיפקדיה ללא זכויות, צילום: ויקיפקדיה ללא זכויות

הרב יהושע שפירא, ראש ישיבת ההסדר ברמת גן, טלפן היום (ה‘) לח“כ רות קלדרון ממפלגת ”יש עתיד“, ושוחח איתה לאחר שתקף אותה במהלך כנס רמלה שהתקיים השבוע.

קלדרון כתבה היום בעמוד הפייסבוק שלה: ”כבוד לרב שפירא שהתקשר אלי לעשות שלום. יש בינינו מחלוקת עמוקה. בעניינים רבים. אבל מחלוקת מתוך כבוד היא דבר טוב“.

כזכור, ביום שלישי האחרון, במסגרת פאנל בכנס רמלה שהתייחס גם למעמדם החברתי של הומואים, תקף הרב שפירא את ח“כ קלדרון ואמר: ”את אינך תלמידת חכם. את אומרת שיש שוויון בין אדם רגיל להומוסקסואל זה שקר גמור, זו עזות מצח. אני עוזר לאנשים האלה, אני חושב שהם מסכנים, התורה לא אומרת שלא לעזור להם".

הרב שפירא הגיב בכך לדבריה של קלדרון, שטענה כי "זכותה של החברה להגיד שהם שמחים על משפחות של אנשים נשואים ומצטערים על משפחות חד מיניים. אך על החברה להבין שאלוהים לא ברא את כולם אותו דבר והוא ברא גם הומואים ולסביות. קודם כל צריך לכבד את אופן בריאתם, ושלאדם יש זכות שיוכל לחיות בחברה ולגדל ילדים שלא יתביישו בו. אם נאמר שהומואים ולסביות הם כבהמות ועושים מצעד בהמות בזמן שעושים מצעד גאווה אז אני חושבת שזו גזענות, עוול וחילול ה'".