סגן שר הדתות ביטל השתתפותו בכנס מחשש לעימות עם ח"כ שטרן

על פי גורמים, ביטל סגן השר הרב אלי בן דהן השתתפותו בכנס בעקבות דרישה שלא התמלאה כי אלעזר שטרן לא יוזמן לנאום באותו כנס. לשכת סגן השר: באותה מידה גם דרשנו מיליון דולר

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 19/03/14 17:12 יז באדר ב'

סגן שר הדתות ביטל השתתפותו בכנס מחשש לעימות עם ח"כ שטרן

מחר (ה') עתיד להתקיים כנס באוניברסיטת בר אילן בנושא הכשרות במדינת ישראל אליו הוזמנו גורמים רבים בתחום. אחד הגורמים הוא סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן שאישר השתתפותו בכנס אולם לאחר שנודע כי בפאנל בו ישתתף עתיד להשתתף גם ח"כ אלעזר שטרן, ביטל סגן השר את השתתפותו. הסיבה, כך על פי טענות מארגני הכנס, היא לאחר שלא התקבלו בקשותיו לבטל השתתפותו של ח"כ שטרן.

עוד טוענים גורמים באוניברסיטת בר אילן, העומדים מאחורי הכנס, כי לאחר שאישר הרב בן דהן השתתפותו אף ביקש לערוך שינויים ולאפשר לו תוספת זמן במסגרתה יתאפשר לו להציג את פרויקט הכשרות של המשרד לשירותי דת נוסף על השתתפותו בפאנל. מארגני הכנס אפשרו לרב בן דהן להציג את פרויקט הכשרות ונענו לבקשותיו אולם סגן השר הודיע לפני ימים אחדים להם כי לא ישתתף בכנס.

על פי מארגני הכנס, מרגע שנודע ללשכת סגן השר כי ח"כ אלעזר שטרן עתיד להשתתף בפאנל עם הרב בן דהן, התקבלו בקשות לבטל את השתתפותו של ח"כ שטרן בפאנל. בין השאר נטען כי מדובר על כנס כשרות וכי ח"כ שטרן אינו מציג מודל לכשרות ולכן לא יהיה נכון לתת לו להשתתף בפאנל. קיומן של שיחות אלה עם מארגני הכנס אושרו על ידי גורמים בלשכת סגן השר.

מלשכת סגן השר נמסר בתגובה כי: "באותה מידה גם דרשנו מיליון דולר ואת משרת נשיא המדינה".