סא´´ל (במיל‘) קלדרון נבחרה למקום 2 ברשימת הבית היהודי בראשון לציון

מיכל קלדרון, ילידת ראשון לציון ששימשה כסא´´ל בצה´´ל במגוון תפקידים פיקודיים, נבחרה על ידי מועצת סניף "הבית היהודי" כסגניתו של יו"ר הרשימה, אלי יבלון

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/13 12:06 ב באלול התשעג

סא´´ל (במיל‘) קלדרון נבחרה למקום 2 ברשימת הבית היהודי בראשון לציון

מועצת סניף הבית היהודי בראשון לציון בחרה במיכל קלדרון למקום השני ברשימת הבית היהודי למועצת העיר. מיכל קלדרון נשואה לקובי ואם לשניים הינה ילידת ראשון לציון ששימשה כסא''ל בצה''ל במגוון תפקידים פיקודיים ובהם כראש ענף משאבי אנוש רכש ותקציבים בחטיבת המחשוב כיום משמשת קלדרון כמרצה לגיל השלישי ובעבר שימשה כיו"ר ועד הורים במספר בתי ספר בראשון לציון.

יצוין כי בסניף הבית היהודי המקומי רואים בקלדרון חלק מהותי בפתיחת השורות עליהם הכריזה סיעת הבית היהודי המקומית וכן מכפיל כוח משמעותי בפן האלקטורלי הן לאור יכולותיה המוכחות מצה''ל והן לאור פעילותה בתחומי קידום הנשים החינוך והסיוע לגמלאים.

קלדרון ביקשה להודות לנציגי הבית היהודי על בחירתה ואמרה כי היא ”אני שמחה וגאה להיבחר ע''י הסניף המקומי של סיעת הבית היהודי ולשמש כמספר שתיים ברשימה, הבית היהודי הוא הבית שלי, כך היה בבחירות הארציות וכך הדבר גם בבחירות המקומיות. אין מבחינתי בית אחר לי ולכל הציבור הדתי והמסורתי בעיר, בכוונתי לשמש כשליחת ציבור המעניקה אוזן קשבת בכל זמן בכל תחום לכל מגזר ולכל מגדר ולהתמקד בין היתר בקידום מעמד האשה והאמהות בראשון לציון ובסיוע לגימלאים''.

מזכ''ל הבית היהודי, ניר אורבך ברך את קלדרון על בחירתה ואמר כי הוא משוכנע שיכולותיה המוכחות של קלדרון יסייעו לרשימת הבית היהודי וחשוב מזה לציבור התושבים בתפקידה העתידי כחברת מועצת העיר ראשון לציון מטעם הבית היהודי''. ''בחירתה של מיכל מעידה הן על פתיחת השורות הכנה הנעשית בבית היהודי והן על החשיבות אותה אנו מייחסים לשיתוף הציבור בפעילות המקומית'', הוסיף חבר מועצת העיר ויו''ר הרשימה אלי יבלון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן