סא"ל אייזנר מתכוון לערער על ההחלטה להדיחו

במהלך תפילת השבת אמר אייזנר כי באירוע אחר בו התפתחה אלימות בין פעילי ימין לאנשי צבא, צה"ל העניק לו גיבוי והתעלם מאירועי האלימות. "ההחלטה להדיח אותי – חוסר הגינות", אמר

חדשות כיפה אורי פולק 22/04/12 10:54 ל בניסן התשעב

סא"ל אייזנר מתכוון לערער על ההחלטה להדיחו

סא"ל שלום אייזנר, סמח"ט הבקעה שהודח על ידי הרמטכ"ל בני גנץ בשבוע שעבר, התייחס השבת באופן לא רשמי להדחתו ואמר כי בכוונתו לערער על החלטת הרמטכ"ל.

אייזנר אמר את הדברים בבית הכנסת הגר"א הסמוך לביתו שבשכונת שערי חסד, בתגובה לדברי חיזוק שמסרו לו המתפללים במקום. על פי הדיווח בעיתון "מקור ראשון", מתפללי המניין שביקשו לעודד אותו לאחר הדחתו בעקבות פרסום תמונותיו מכה פעיל שמאל, זכו לשמוע את דעתו האישית על המהלך.

לדברי המתפללים, הסמח"ט המודח סיפר כי לפני שנה בדיוק התקיימה הפגנה של פעילי ימין בגזרה עליה היה מופקד, וגם אז האירוע נגרר לאלימות בין כוחות הצבא למפגינים. "אז קיבלתי על כך 'צל"ש' וכמובן תמיכה וגיבוי וגב מהצבא על ההתנהלות שלי", סיפר והוסיף כי "על האלימות שהייתה שם לא אמרו כלום, העבירו את זה", זאת למרות שלדבריו גם האירוע ההוא צולם ויש תמונות שתיעדו את התנהלות הכוחות במקום.

סא"ל אייזנר הוסיף וציין כי לתחושתו נהגו בו ב"חוסר הגינות" בכך שהדיחו אותו מתפקידו וכי בכוונתו לערער על ההחלטה בפני בית משפט צבאי.