נתניהו נגד 'כאן': "תאגיד שמאל. נותן מקום לתומכי מחבלים"

ראש הממשלה תקף בחריפות את תאגיד השידור הציבורי, על כך שלא פיטר את העיתונאית הערביה ששיתפה ציוץ שהילל מחבל."הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק 'מושעית'"

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/03/17 07:51 יז באדר התשעז

נתניהו נגד 'כאן': "תאגיד שמאל. נותן מקום לתומכי מחבלים"
Miriam Alster, פלאש 90, צילום: Miriam Alster, פלאש 90

מיום הקמתו של התאגיד הציבורי, מנסה ראש הממשלה למנוע את פתיחתו למרות שהוא היה ראש הממשלה שהחליט על הקמתו. אמש (ג') הוא כתב בדף הפייסבוק שלו נגד החלטת גוף השידור המתהווה שלא לפטר את העיתונאית ששיתפה ציוץ המהלל מחבל.

"איך יראה השידור הציבורי תחת התאגיד?", שאל נתניהו, "כתבת של תאגיד השמאל היללה מחבל. הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק 'מושעית'. בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים".

בתאגיד השידור הציבורי "כאן" פרסמו אמש כי סמאח ותד הושעתה מהגשת תכנים עד להודעה חדשה, זאת בעקבות ציוץ ששיתפה המתייחס למחבל שחוסל ע"י צה"ל כאינטלקטואל. "סמאח ותד", נמסר בהודעה הרשמית, "הושעתה מהגשת תכנים בתאגיד עד להודעה חדשה לאחר שהובהרו לה חומרת הציוץ ששיתפה והשלכותיו. וותד הבהירה כי אין בשיתוף הציוץ הבעת תמיכה בתוכנו והיא איננה מעודדת או תומכת באלימות משום סוג".

יש לציין כי לאחר שותד שיתפה את הציוץ, פנו אליה מערוץ 20 שפרסם זאת לראשונה, והיא בחרה להגיב בשאלה מעוררת מחלוקת: "אני תוהה למה אתם אומרים 'מחבל', בעוד שאפילו בחדשות אמרו 'מבוקש', לא 'מחבל'".

(צילום: צילום מסך מיוטיוב)