נתניהו: מצדיע לפעילותם של הגרעינים התורניים

ראש הממשלה השתתף בכנס הוקרה לפעילותם של הגרעינים התורניים בישראל, שהתקיים בכנסת. הוא הבטיח כי "נשיג את המשאבים כדי שתוכלו להמשיך בעבודה הגדולה שלכם למחיקת הפערים בישראל"

חדשות כיפה אורי פולק 20/02/12 17:20 כז בשבט התשעב

נתניהו: מצדיע לפעילותם של הגרעינים התורניים
ששון תירום, צילום: ששון תירום

בכנסת התקיים היום (ב') כנס הוקרה לפעילותם של הגרעינים התורניים והחברתיים בישראל, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו. תכלית הכנסת, שהתקיים ביוזמת ח"כ גילה גמליאל, הייתה לתמוך ולהעצים את מפעל הגרעינים התורניים ולהציבו כ"מפעל לאומי-חברתי" בישראל.

ראש הממשלה פתח את הכנסת וביקש להדגיש את רצון הממשלה בצמצום הפערים בין הפריפריה למרכז הארץ. "אין לנו שום סיבה שבמדינה קטנה שלנו תהיה פריפריה, וזה במידה רבה מה שאתם עושים. אתם עוזרים לבטל את הפריפריה הפיזית והחברתית במדינת ישראל. זה דבר בלתי רגיל ודבר חשוב", ציין נתניהו.

"הנכונות שלכם להתגייס באותה ציונות אמיתית, להתיישב, לעבוד, ללמוד ולהדביק אחרים בהתלהבות שלכם זה מחיקת הפערים האמיתית", הוסיף נתניהו, שציין כי "כל אחד מאיתנו יעשה את מה שדרוש לו אבל אני מצדיע לכם. אני באמת מתלהב מזה בצורה בלתי רגילה. נשיג את המשאבים כדי שתוכלו להמשיך בעבודה הגדולה שלכם".

השר דניאל הרשקוביץ, התייחס בכנס להחלטתו על העברת 2 מיליון שקלים מתקציב משרדו לטובת הגרעינים התורניים ואמר לראשי הגרעינים כי הם "יוצרים תמונה מרהיבה ומרגשת, המורכבת מנציגות ונציגים של מגוון גרעינים מכל גווני החברה הישראלית. המכנה המשותף לכולכם הוא הלבנה שבונה את הבניין. את חומרי הגלם מספקת הממשלה, אבל הלבנה המשותפת לכל נציגי הגרעינים היא הלב. אתם החלוצים של דורנו".

יו"ר "קרן קהילות", הרב ד"ר דני טרופר, אמר כי מדובר במעמד מרגש במיוחד. "לאחר עשרות שנים של שליחות חברתית בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל, מרגש לראות כי שרי הממשלה ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו מצדיע לחברי הגרעינים התורניים והקהילתיים ברחבי הארץ", אמר הרב טרופר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן