נתניהו: מבצע מורכב שעלול לקחת זמן

ראש הממשלה דיבר במסיבת עיתונאים מיוחדת בבסיס פיקוד מרכז בירושלים ואמר "מדובר באירוע חמור ויהיו לו השלכות חמורות. אנחנו פועלים יחד באופן שקול אחראי ונחוש מאוד. כרגע מתמקדים במשימה אחת: בהשבת הנערים שנחטפו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/06/14 19:10 יח בסיון התשעד

ראש ממשלה בנימין נתניהו התייחס מסר היום (ב') את החלטת הממשלה להמשך מבצע 'שובו אחים' לשחרור הנערים החטופים בתום ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני.

"אנחנו בעיצומו של מבצע מורכב, אנחנו צריכים להיות ערוכים לאפשרות שזה ייקח זמן. מדובר באירוע חמור ויהיו לו השלכות חמורות. אנחנו פועלים יחד באופן שקול אחראי ונחוש מאוד. כרגע מתמקדים במשימה אחת: בהשבת הנערים שנחטפו. עצרנו יותר ממאה עלי חמאס, ואנו מבצעים גם פעולות נוספות עליהן לא ארחיב".

נתניהו הוסיף ואמר "אני מצפה מכל הגורמים הבינלאומיים שממהרים לגנות אותנו על כל בנייה ועל סגירת מרפסת בגילה, שיגנו באופן נחרץ את המעשה הנפשע הזה של חטיפת נערים. אני מצפה להצטרפות של מדינות אחרות לגינויים אלה, ולתמיכה במעשי ההגנה העצמית של מדינת ישראל".

"צה"ל אנשי השב"כ והשוטרים עושים עבודה טובה מאוד, בשטח ועל כך תודתי ותודתם של כל אזרחי ישראל. אני מבקש לפנות למשפחות היקרות, הנפלאות של גלעד נפתלי ואייל. אני שוחחתי עם אנשים שביקרו אתכם והתרשמתי מהשיחות עמכם מהכוחות שלכם ברגעי הייסורים הללו. אני וכל אזרחי ישראל מחזקים אתכם בימים אלה, ועושים את כל המאמצים להחזיר את הבנים הביתה", הוסיף נתניהו.