נתניהו: לחבר בין אנשי הסרטון לציונות הדתית זה עוול גדול לציבור יקר

ראש הממשלה התייחס בפתיחת ישיבת הממשלה לסרטון החתונה והדגיש כי מדובר בשוליים שאינם מייצגים את הציבור הדתי וכי אין להשוות בין טרור פלסטיני לטרור יהודי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/12/15 12:49 טו בטבת התשעו

נתניהו: לחבר בין אנשי הסרטון לציונות הדתית זה עוול גדול לציבור יקר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום בפתיחת ישיבת הממשלה לסרטון החתונה אותו כינה "הסרטון המביש" ואמר, "ביקשתי להראות את הסרטון בקבינט. חשוב להבהיר עד כמה הקבוצה הזו קיצונית, קיצונית ושולית, בוודאי אינה מייצגת את הציונות הדתית, בוודאי לאור ההתבטאויות הברורות והחדות של המנהיגים הפוליטיים והרבנים ששללו את הכפירה שלה והחתירה שלה נגד המדינה וערכיה" אמר נתניהו והוסיף, כי "לנסות לחבר את הציונות הדתית עם הקבוצה הזאת זה דבר שעושה עוול גדול מאוד לציבור יקר מאוד שתורם למדינה, נאמן למדינה ותורם לצה"ל".

נתניהו ניצל את ההזדמנות כדי להביע תמיכה חוזרת בשב"כ ובצעדיו נגד עצירי דומא, "השב"כ עושה כאן עבודה חשובה ביותר, על כל זרועותיו. הוא פועל לפי החוק, לפי פיקוח משפטי, בהתאם למדיניות הממשלה, להילחם בטרור באשר הוא, וכך אנו עושים. איננו מוכנים לקבל טרור באשר הוא, מכל צד שהוא".

עם זאת, הדגיש נתניהו כי אין להשוות בין הטרור הפלסטיני ל"טרור היהודי", "אני רוצה לומר מה ההבדל. הטרור הערבי שתוקף אותנו בלי הרף הוא קודם כל בהיקף הרבה יותר גדול. שנית, בעוד שכאן, בממשלה ובציבוריות שלנו כל הגופים יצאו נגד התופעות של טרור יהודי, אצלם משבחים. ברשות קוראים על שמם כיכרות. יש הבדל עצום בין הגישה הבריאה של ישראל לעומת הרשות הפלסטינית שמעודדת טרור. אני מציע לשמור את האבחנות הללו בזמן שאנחנו נלחמים בטרור ובמסיתים".

כזכור, התייחס נתניהו מיד עם פרסום הסרטון בערוץ 10 ואמר "התמונות המזעזעות ששודרו הערב, מראות את פניה האמיתיות של קבוצה המהווה סכנה לחברה הישראלית ולביטחון ישראל. איננו מוכנים לקבל אנשים שכופרים בחוקי המדינה ואינם רואים עצמם כפופים להם. התמונות מעידות עד כמה חשוב שב״כ חזק למען ביטחון כולנו".