נתניהו לא רוצה לאבד את הבית היהודי

ראש הממשלה אמר לשר החינוך בנט כי שינוי הרכב הקואליציה לא אמור לגרום לבית היהודי לצאת מן הממשלה הנוכחית. זאת בעקבות הפרסומים האחרונים על שיקולי ההצטרפות של המחנה הציוני לקואליציה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 22/11/15 21:24 י בכסלו התשעו

נתניהו לא רוצה לאבד את הבית היהודי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (א') ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט כי גם אם הממשלה תורחב, לא יהיה זה על חשבון הבית היהודי. בכך ביקש נתניהו להרגיע את בנט ואת מפלגתו בעקבות שורת פרסומים על הרחבת הממשלה עם המחנה הציוני, על חשבון הבית היהודי.

מוקדם יותר הבוקר, אמר שר החינוך נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט כי שינוי קווי היסוד של הממשלה יהפכו את מפלגת הבית היהודי ל"אופוזיציה לוחמת" במידה ויוחלט כי המחנה הציוני ייכנסו לקואליציה. זאת לאחר שאתמול התרחשה סערה בעקבות פנייתו של ח"כ איתן ברושי ליו"ר המפלגה יצחק בוז'י הרצוג להצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו.

ברושי שלח מכתב להרצוג בו כתב כי עתה, לאחר אישור תקציב המדינה, כניסה של המחנה הציוני לממשלה יכולה לדבריו "לעצור את הדהירה של הממשלה למדינה דו לאומית". עם זאת נראה לפי ההערכות כי גם אם יוחלט שנתניהו ירצה את המחנה הציוני בקואליציה, הוא לא יעשה זאת במקום הבית היהודי, ולכן יש סיכוי כי הקואליציה תורחב עוד יותר, במידה ושתי המפלגות יסכימו לשבת יחד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן