נתניהו ובנט בקרב ציוצים בטוויטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מצהיר באופן חד משמעי כי הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה בראשותו, אך מבהיר כי בשביל שכך יהיה יש להצביע לליכוד

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/02/15 21:01 טז בשבט התשעה

נתניהו ובנט בקרב ציוצים בטוויטר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בציוץ בטוויטר הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב (ה') כי הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה בראשותו. "הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה שלנו", כותב נתניהו. "אבל אם היא תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר. אם הליכוד ירד בכמה מנדטים, הרכבת הממשלה עלולה להימסר לשמאל".

האם מדובר בתמיכה או באקט להעביר בוחרים מהבית היהודי לליכוד? תלוי את מי שואלים, אך מה שברור הוא שהפוליטיקאים לא נשארו חייבים, ובין הפוליטיקאים הבכירים התפתח מעין קרב ציוצים.

בנט הגיב לדברים וענה "החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהממשלה), והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם שוב ממשלה עם השמאל)".

משה כחלון מבחינתו הבהיר בציוץ משלו כי מדובר בשיח ילדותי, "שנה ושמונה אתם רבים. את עם ישראל זה פחות מצחיק. במקום לנצח אחד את השני תתעסקו בלנצח את יוקר המחיה".

ציפי לבני הצטרפה לקרב הספונטני וקבעה, "ביבי צודק. זה או אנחנו או הוא".

קרבות ציוצים כאלו כבר התרחשו בעולם, אך לא בסדר גודל שכזה בישראל ואפילו ישנה הגדרה לתופעה "עימותטוויטר". האם התופעה תתפתח? קשה לדעת, אך אין ספק שאם הבחירות הקודמות התרחשו בפייסבוק, אלו זכו ביושר בתואר "בחירות הטוויטר".

(צילום: צילום מסך)

(צילום: צילום מסך)