"נתניהו הסתכל לי בעיניים והבטיח לשמור על הארץ"

דברי ראש מועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, לקראת כנס "מדינה אחת לעם אחד" שיתקיים בשבוע הבא. "כדאי לביבי להתעשת כדי שנאום בר אילן 2 הקרוב יהווה תיקון ולא המשך ההדרדרות", אמר מסיקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/09/13 11:10 יט בתשרי התשעד

"נתניהו הסתכל לי בעיניים והבטיח לשמור על הארץ"
מאיר ברכיה מ.א שומרון, צילום: מאיר ברכיה מ.א שומרון

בצל רציחות החיילים וערב נסיעתו הקרובה של רוה"מ נתניהו לוושינגטון לקראת נאומו באו"ם ולקראת נאום בר אילן 2 שצפוי להתקיים בתחילת החודש הבא, ייערך ברביעי הבא בבנייני האומה כנס "מדינה אחת לעם אחד" בהשתתפות פוליטיקאים ואישי ציבור רבים.

בכנס יקחו חלק גופים ציבוריים וחברתיים רבים בהם שדולת ארץ ישראל בכנסת, תנועת נחלה, מנהיגות יהודית, מועצות אזוריות שומרון, גוש עציון, קרית ארבע-חברון, מעלה אדומים, ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, הליכוד שלי, שאו נס ציונה נס ודגל, הרחיבי, מטות ערים, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, חומש תחילה, המטה הלאומי ליכוד, ועד מתיישבי שומרון וקוממיות.

"אני סבור כי מאז אוסלו מדינת ישראל נסוגה צעד אחר צעד בכל החזיתות- בהסברה, בויתור על עמדות כוח, בהתרפסות בפני הערבים ובשחרור מחבלים", מציין ראש מועצה אזורית שומרון, גרשון מסיקה, ממשתתפי הכנס. "זו פעם ראשונה שאנחנו לוקחים את היוזמה לידיים ולא נגררים אחר הארועים".

בנוסף הוא מדגיש כי: "נתניהו נבחר על ידי קולות הימין לאחר שהסתכל לי בעיניים ואמר שישמור על הארץ. עכשיו הוא נקרא לפרוע את השטר שהבטיח לבוחר בהקמת יישובים ובחיזוק תנופת הבנייה. לא יכול להיות שהמקום היחידי שהקמת בנייה ויישוב הארץ אסורה הוא בא"י ועוד על ידי ממשלה ימנית. הכנס בהשתתפות מאסיבית של חברי כנסת, חלקם "בני ביתו" של רוה"מ, מדגיש בפניו כי כדאי לו מאוד להתעשת כדי שנאום בר אילן 2 הקרוב יהווה תיקון ולא המשך ההדרדרות".