נתניהו בעתניאל: "פגשתי משפחה עם תעצומות נפש כבירות"

בעקבות הפיגועים הקטלניים שאירעו בימים האחרונים, ערך ראש הממשלה ניחום אבלים אצל משפחת מאיר. "כל מי שראה את תמונתה של דפנה מיד התרשם מהאור שבקע ממנה"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 19/01/16 12:19 ט בשבט התשעו

נתניהו בעתניאל: "פגשתי משפחה עם תעצומות נפש כבירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (ג') ביישוב עותניאל, וערך ניחום אבלים בבית משפחתה של דפנה מאיר הי"ד.

ראש הממשלה סיפר, כי הוא התרשם מהערכיות והחוסן של המשפחה האבלה:"פגשתי עכשיו משפחה נפלאה עם תעצומות נפש כבירות. ציונים, פטריוטים, אנושיים, שאיבדו אם ורעיה נפלאה". אני חושב שכל מי שראה את תמונתה של דפנה מיד התרשם מהאור שבקע ממנה. מי ששמע עליה ועל תרומתה, הבין שמדובר כאן באדם מיוחד", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הוסיף ואמר כי את הנשמה של הציבור הישראלי הוא מצא בתוך משפחת מאיר: "לציבור יש חושים מאוד בריאים מתמונה, מסיפור, הם מבינים מיד, בייחודיות של הנשמה הזאת שנקטפה מאיתנו. מצאתי את אותה נשמה בתוך המשפחה, של נתן והילדים. הם ביקשו ממני רק דבר אחד - שנמשיך לרומם את עם ישראל'', הוסיף.

נתניהו ציין כי מדובר במלחמה בה מצד אחד עומד השלום, ומהצד השני קיימת שנאה ללא גבולות: "יש פה אנושיות ורצון בשלום ודו קיום מצד אחד, ושנאה שאין לה גבולות מהצד השני. לשנאה הזאת יש כתובת, זו ההסתה של הרשות הפלסטינית וגורמים אחרים כמו התנ"ס (התנועה האסלאמית) וכמו החמאס, והגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפסיק עם הצביעות הזו ותקרא לילד בשמו.

שורש הסכסוך הוא הסירוב להכיר בזכותם של היהודים לקיים מדינה בגבולות כלשהם, כאן, בתל אביב, בכל מקום. אני רוצה את האמת הזאת להפיץ בעולם, ואני רוצה שנעמוד על האמת כי בסופו של דבר, האמת מנצחת ואנחנו ננצח".