נתניהו במרכז הרב: "אמשיך לבנות את ירושלים ולעמוד איתן מול העולם"

ראש הממשלה התקבל בתשואות המוני התלמידים שהשתתפו בעצרת המסורתית לציון יום ירושלים, בישיבת "מרכז הרב". נתניהו הבטיח: "לעולם לא אשכח את ירושלים"

חדשות כיפה אורי פולק 21/05/12 00:33 כט באייר התשעב

נתניהו במרכז הרב: "אמשיך לבנות את ירושלים ולעמוד איתן מול העולם"
מרכז הרב, צילום: מרכז הרב

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקבל הלילה (א') בתשואות בישיבת "מרכז הרב", בעצרת המסורתית לציון יום ירושלים. במעמד רבני הישיבה ואישי ציבור מרכזיים בציונות הדתית, הבטיח נתניהו כי בירת ירושלים תשאר מאוחדת לעד בריבונות ישראלית.

"'לשנה הבאה בירושלים' זו הבטחה קדושה שלעולם לא אזנח. אנו חוגגים 45 שנים לשחרורה של העיר, אבל אנחנו חוגגים גם דבר שהוא עוצמתי פי כמה - 3,000 שנות היסטוריה בעיר הזאת ו-2,000 שנות כיסופים אליה", אמר נתניהו לתלמידים. לדבריו, "המלך דוד מלך כאן לפני שכל האומות האלה קמו. הנביא ישעיהו ניצב על חומות ירושלים והזהיר את המעצמה הגדולה של זמנו לבל משהו תיפגע העיר".

ראש הממשלה הוסיף כי "יש שרואים בהיסטוריה הזאת נטל גדול. הם מאמינים שכדי להבטיח את העתיד - עלינו להתנתק מהעבר. הם טועים טעות גדולה. ההיסטוריה הזאת היא מקור עוצמתנו. בלעדיה עמנו אינו אלא עלה נידף ברוח". הוא הבטיח בדבריו כי כל עוד הוא מכהן כראש ממשלת ישראל, שום שטח מירושלים לא יוחזר. "לא אתן שזה יקרה אף פעם. אחריותי, כראש ממשלת ישראל, היא לעשות כל שביכולתי כדי להבטיח עתיד למדינה היהודית ולעם היהודי", קבע נתניהו.

נתניהו הבהיר בדבריו כי הוא מתכוון להמשיך ולבנות את ירושלים "ולעמוד איתן מול אומות העולם כדי לומר להן שירושלים תישאר תמיד הבירה המאוחדת של מדינת ישראל ושל עם ישראל". עוד הדגיש ראש הממשלה כי "לעולם לא אתפשר על ביטחוננו וזכויותינו. לעולם לא אאבד את המצפן שירשתי מאבי וסבי ומאבותינו, לעולם לא אשכח את מקור כוחנו הלאומי. לעולם לא אשכח את ירושלים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן