נתניהו ביקר בשומרון: "שמח לראות את הצמיחה באזור"

ראש הממשלה חנך בית ספר חדש ביישוב החילוני ברקן ונפגש לשיחה סגורה עם ראשי ההתיישבות. גרשון מסיקה: "אל תכנע ללחץ וזכור את צוואת אביך והתחייבותך לבוחר: חזק את ההתיישבות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/06/13 14:46 טז בתמוז התשעג

נתניהו ביקר בשומרון: "שמח לראות את הצמיחה באזור"
מאיר ברכיה, המועצה האזורית שומרון, צילום: מאיר ברכיה, המועצה האזורית שומרון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ב‘) ביישוב ברקן שבשומרון, במהלכו חנך את בית הספר ”צומח“. מדובר בביקורו הראשון של נתניהו בהתיישבות, מאז נכנס לכהונתו האחרונה.

נתניהו הגיע לחנוך את בית הספר ביישוב החילוני ברקן, שנקרא על שם בן-ציון נתניהו, אביו של ראש הממשלה. בית הספר החדש מצטרף ל-4 בתי ספר ו-17 גני ילדים שהוקמו רק בשנה האחרונה בשומרון, בשל הגידול המהיר של האוכלוסייה.

”אני שמח לראות את הצמיחה והפריחה בשומרון“, אמר נתניהו, שבחר באירוע לגנות את פעולות ”תג מחיר“ ואמר כי ”כשאנחנו נלחמים מול אויבינו אנחנו לא יכולים לסבול פורעי חוק בתוכנו“. מאוחר יותר המשיך נתניהו לשיחה סגורה עם ראשי ההתיישבות, במהלכה אמר לו יוסי דגן, מ“מ ראש מועצת השומרון, כי ”הגעתך היא הבעת תמיכה חד משמעית בהתיישבות, ואין דבר חשוב יותר עבורנו בעת הזו“.

גרשון מסיקה, ראש המועצה, קרא לנתניהו לחזק את ההתיישבות ”כפי שהתחייבת לפני הבחירות. אל תכנע ללחצים מבפנים ומבחוץ“. מסיקה אמרל נתניהו: ”הבט בבנייה, בחלוציות בדור היפה שקם כאן. זכור את צוואתו של אביך ואת הבטחתך לבוחר. לבסוף זכור: שלום אין פירושו עקירה. שלום אין פירושו גזילת ביתו וילדותו של ילד. שלום אמיתי כפי שאתה אומר לא מעט בא ממקום של הכרה הדדית, של נכונות אמיתית לחיות זה לצד זה ואלו לא יבואו מעקירת יישובים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן