נתניהו בביהכ"ס אוהל נחמה: נמשיך להילחם בשקרי האו"ם

באירוע לקידום מכירת מוצרי יהודה ושומרון בירושלים בירך ראש הממשלה על המיזם ואמר "הניסיון להחרמה בא על רקע של רדיפה שיטתית של ישראל"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 03/02/15 11:50 יד בשבט התשעה

נתניהו בביהכ"ס אוהל נחמה: נמשיך להילחם בשקרי האו"ם
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"הניסיון להחרמה של מוצרים ביו"ש בא על רקע של רדיפה שיטתית של ישראל". כך אומר ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע של ארגון 'לב עולם' בבית הכנסת אוהל נחמה בירושלים. מדובר באירוע מכירת מוצרי יו"ש, שמגיע על רקע ניסיונות הולכים וגוברים להחרמת מוצרים המגיעים לישראל.

"אני רוצה לברך על המפעל החשוב הזה”, אמר נתניהו, אחד מהמענים להתמודדות עם הניסיון להחרים את ישראל. הניסיון להחרמה בא על רקע של רדיפה שיטתית של ישראל. רואים את זה במועצת זכויות האדם של האו"ם: ההתפטרות של זה שעמד בראש ועדת החקירה, בתפקיד שלא היה צריך להיות שם לכתחילה, היא העדות הטובה ביותר למגמתיות והאנטי ישראליות המוגדרת במועצה הזו".

"המועצה הזו של זכויות האדם של האו"ם קיימה ב-2014 יותר דיונים על ישראל מאשר על צפון קוריאה, איראן וסוריה גם יחד. זו מועצה מוטית, מגמתית, שמי שצריך להופיע ולהיחקר בה זה החמאס ושותפיו ארגוני הטרור ולא חיילי צה"ל. חיילי צה"ל מגנים עלינו ואנחנו נמשיך להגן עליהם על ידי חשיפת השקר, המגמתיות והצביעות. נלחם בחרם, נלחם בשקר, כמו שאנחנו עושים כל הזמן", הצהיר נתניהו.

ח"כ ציפי חוטובלי, שהשתתפה אף היא בביקורו של ראש הממשלה אמרה כי "אלו ימים בהם אנחנו רואים בדיוק איפה נמצאת ההטייה נגד ישראל. כנגדה, יש תשובה ברורה: יש רק מנהיג אחד, בנימין נתניהו, שיכול להוביל כל מערכה כנגד פעילות נגד ישראל. עם ישראל יודע שעיסוק בזוטי דברים אינם חשובים, הבחירות האלה עוסקות במעמדה של ישראל בעולם וכאן נמצא המנהיג היחיד שיכול להתמודד עם זה. ישראל חזקה בזכות המנהיגות הנכונה.

ח"כ זאב אלקין אמר: "באנו לכאן כדי לחזק את אלה שנלחמים נגד החרמות. אנחנו עשינו את זה בקדנציה הקודמת כשהובלנו חוק נגד החרמות, ואנחנו עושים את זה בעולם בזכות המנהיגות של רה"מ נתניהו ומתמודדים מול מי שמנסה לפגוע בישראל. הם יחרימו - אנחנו נקנה, אנחנו נבנה. חלק מהארגונים שמובילים קמפיינים להחרמה מנסים להפיל את שלטון הליכוד במגרש הפוליטי כי כל עוד הליכוד מוביל את המדינה הם לא יצליחו לפגוע בישראל. זה לא מפתיע אותי".

היזמים העומדים מאחורי 'לב עולם' - נתי רום זאב הפשטיין, אמרו כי הם שמחים להוות ככלי לקשר הישיר בין ההתיישבות החלוצית לשותפים הרבים בעולם כולו. "אנו מקווים כי קריאתו של ראש הממשלה לחיזוק המיזם, תחזק את החוסן הלאומי של עם ישראל ומדינת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן