נתניהו אסר את עלייתו של פייגלין להר הבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו אסר את כניסתו של חבר הכנסת משה פייגלין להר הבית עם בנו דוד פייגלין שמתחתן הערב

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/03/15 09:38 כו באדר התשעה

נתניהו אסר את עלייתו של פייגלין להר הבית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

למרות מדיניותו החדשה של ראש הממשלה שמונע עליית שרים וחברי הכנסת להר הבית, פנה חבר הכנסת משה פייגלין אתמול (ב') בבקשה נרגשת וחריגה אל ראש הממשלה לאפשר לו לעלות היום להר הבית לרגל נישואיו של בנו דוד הערב.

ראש המל"ל החזיר לח"כ פייגלין הבוקר תשובה שלילית מלשכת ראש הממשלה שסירב לבקשת פייגלין, וימנע ממנו את העליה להר הבית גם היום. למרות הסיטואציה החריגה.

דוד פייגלין התפרסם כאשר נפצע באורח אנוש לפני כחמש שנים בעת פעילותו ההתנדבותית במכבי האש. לאחר שלושה חודשים שהיה מחוסר הכרה, קם דוד פייגלין בניסים מחוליו, התארס לפני כשלושה חדשים, והערב יתחתן.

ראש הממשלה נתניהו מונע כבר יותר מארבעה חודשים משרים וחברי כנסת את העליה של להר הבית. לאחר התנקשותו של המחבל המוסלמי ביהודה גליק הורה נתניהו למשטרה לרצות את המוסלמים שאיימו להלהיט את הרוחות בכל פעם שחבר כנסת או שר יעלה להר הבית.

במטה ארגוני המקדש הגיבו בחריפות, הגדירו את התנהלות ראש הממשלה כפחדנית, ומזהירים שהיא נתפסת ככניעה לטרור. לדבריהם הם קוראים לראש הממשלה להפסיק את המדיניות המתנכלת ליהודים בהר הבית, לסלק ממנו את המחבלים והמגדפות, ולאפשר כניסה חופשית ליהודים בהר הבית כראוי לאתר הקדוש לעם ישראל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן