נתניהו: אוכל רק כשר

ראש הממשלה התייחס לפגישתו עם המיליארדר שלדון אדלסון בניו יורק במסעדה שמגישה פירות ים, סרטנים וחזיר. "אוכל רק כשר. נכנסים אצלי לפגישות, לצלחת. כבר בדקו באיזה נייר טואלט אנחנו משתמשים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/10/14 09:25 יא בתשרי התשעה

נתניהו: אוכל רק כשר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש (מוצאי שבת) בחדשות 2 לפגישתו בניו יורק עם מקורבו, המיליארדר שלדון אדלסון, במסעדה לא כשרה המגישה על פי התפריד סרטנים, חזיר ופירות ים. לדבריו, "אני מקפיד לא רק בבית ראש הממשלה ובאירועים פומביים, ציבוריים, גם באירועים פרטיים אני לא אוכל מאכלים לא כשרים״.

"אנחנו שומרים על זה ואני שומר על זה וככה אני נוהג ואני חושב שזה נכון לעשות - גם כראש ממשלת ישראל. אבל מעבר לזה, ככה אנחנו נוהגים כמשפחה יהודית", אמר נתניהו והוסיף. “נכנסים אצלי לפגישות, לצלחת, כבר בדקו באיזה נייר טואלט משתמשים. יש לי פתרון בשביל זה: בסוף נשים כאן מצלמות של ריאליטי ונפתור את הבעיה לכולם".

כזכור, בשבוע שעבר דווח בערוצי תקשורת בארצות הברית כי נתניהו נפגש עם אדלסון לאחר נאומו באו"ם. לשם הפגישה נסגר הרחוב בו שהו השניים, ו-30 מאבטחים כולל צלפים אבטחו את נתניהו מכל עבר. בקהילה החרדית בארה"ב זעמו על הפגישה שהתרחשה במסעדה שהגישה אוכל לא כשר בעליל, הכולל פירות ים, סרטנים וחזיר וטענו כי מדובר בבושה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן