נשיא חדש: בימין הישראלי מברכים

חברי כנסת רבים מיהרו לברך את הנשיא החדש של ארה"ב דונלד טראמפ ח"כ מיקי זוהר: "בשורה מפתיעה לארה"ב, בשורה מצוינת לישראל". סמוטריץ': "קורא לרה"מ להודיע היום על בניית אלפי יחידות דיור"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 09/11/16 10:04 ח בחשון התשעז

נשיא חדש: בימין הישראלי מברכים
ימינה ימינה - מתוך סרטון האיחוד הלאומי, צילום: ימינה ימינה - מתוך סרטון האיחוד הלאומי

עם היוודע תוצאות הבחירות בארה"ב, חברי כנסת רבים בישראל מיהרו לברך את טראמפ על זכייתו. "מתברר שהעם האמריקאי מאס בצביעות ובפולטיקלי קורקט והעדיף על פניהם את הדוגריות" אמר הבוקר ח"כ יהודה גליק בתגובה לתוצאות הבחירות בארה"ב. "שולח למר טראמפ ברכת ה' מירושלים, יאר ה' פניו אליך ויחונך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום".

ח"כ גליק הוסיף כי הוא מאחל לטראמפ "לעלות להר הבית ולהוביל ממקור האור והאנרגיה של העולם שיח של פיוס ושלום עולמי. מזמין אותו בביקורו בישראל לבקר ברחבי יהודה ושומרון ולראות במו עיניו שההתישבות היא הדרך לשלום".

ח"כ מוטי יוגב אמר הבוקר כי הוא מברך את טראמפ "נייחל ונתפלל שיהיה טוב לארצות הברית וטוב לישראל. נידרש לאחריות בחודשיים שנותרו לנשיא אובמה, על מנת שלא יזיק לישראל. אחר כך, בע"ה הכל פתוח במערכת היחסים האסטרטגיים בין ישראל לארצות הברית, גם ביחס לעתידנו הניצחי וחיזוק אחיזתנו ביהודה ושומרון. בוקר טוב אמריקה. בוקר טוב ישראל".

ח"כ מיקי זוהר כתב בעמוד הפייסבוק שלו "איזו בשורה מפתיעה לארה"ב, איזו בשורה מצוינת לישראל! ברכות חמות לנשיא החדש של ידידתנו ובעלת בריתנו החשובה ארצות הברית - דונלד טראמפ".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' בתגובה לתוצאות הבחירות בארה"ב : "נפל דבר. השינוי העצום שעבר היום על ארה"ב הוא עובדה מוגמרת. דבר אחד חייב להיות ברור - את רעיון שתי המדינות יש לגנוז באופן מיידי. הממשל בארה"ב התחלף ואיתו גם הקפאת הבנייה הנוראית שנכפתה על מדינת ישראל בידי הממשל הקודם חייבת להתחלף בתנופת בניה והתיישבות.

אני קורא לראש הממשלה ולממשלה כולה לעמוד מאחורי ההתיישבות ביהודה ושומרון, להודיע כבר היום על בניית אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון, לקדם תכנון ובנייה של ערים ויישובים חדשים ולהסיר את הקלון שהממשל הקודם ביקש להטמיע על ההתיישבות כמכשול לשלום. ההתיישבות בירושלים וביהודה ושומרון כמו המפעל הציוני כולו הוא זכות הסטורית, וחובתינו המוסרית היא לחזק אותה בשיתוף פעולה הדוק עם הנשיא הנבחר. היחסים האסטרטגיים והערכים המשותפים, חירות, דמוקרטיה, אהבת המולדת, שיוויון וצדק הם העומדים בבסיס הקשר האיתן בין ארה"ב לישראל. אני מקווה ומאמין שארה"ב תמשיך להוביל את העולם החופשי ברוח ערכים אלו לעולם טוב יותר ומוסרי יותר. בהצלחה גדולה לנשיא הנבחר ".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן