נשיא המדינה לנציגי עפרה: על הממשלה לתת דעתה בדחיפות למעמדה של עפרה

נשיא המדינה נפגש היום עם חברי הישוב עפרה אשר ביקשו לבוא ולהציג בפניו את תמונת המצב לאור בעיית ההסדרה של היישוב. לאימו של החייל יהודה הישראלי אמר ריבלין: "הדאגה ליהודה מעסיקה אותי תדיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/16 17:00 יח באלול התשעו

נשיא המדינה לנציגי עפרה: על הממשלה לתת דעתה בדחיפות למעמדה של עפרה
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

נציגי היישוב עפרה הגיעו היום לבית הנשיא כדי להציג בפניו את תמונת המצב של היישוב ובעיית ההסדרה שאיתה הוא מתמודד. בפגישה השתתפו: רב היישוב הרב אבי גיסר, מזכיר היישוב סמי קרסנתי, איתי הראל, נבו כץ ואיריס הישראלי.

נציגי עפרה ציינו בפני הנשיא כי היישוב הוקם בימי ממשלת רבין לפני 41 שנים ועד היום מעמדו המשפטי לא הוסדר באופן ראוי וכי מצב זה יוצר קשיים משמעותיים בהתפתחות היישוב.

הנשיא ומנכ״ל בית הנשיא הראל טובי, שבו והדגישו כי הנשיא מעורה היטב בפרטי הבעיה וכי הוא דואג לשוחח בנושא עם כל הגורמים האמונים על קבלת ההחלטות בכל הזדמנות רלוונטית על מנת לקדם פתרון חוקי לביסוס ההתיישבות בכל מקום בו ניתן לעשות זאת. הנשיא הדגיש כי על הממשלה לתת את דעתה בדחיפות למעמדה של עפרה.

בתום הפגישה אמר הנשיא לאיריס, אמו של החייל יהודה הישראלי, כי הדאגה ליהודה מעסיקה אותו תדיר וכי הוא ימשיך ויעמוד בקשר עם הגורמים הרלוונטיים במערכת הביטחון על מנת לוודא כי מדינת ישראל תמלא את חובתה ותאתר את אפיק הסיוע האפשרי ליהודה.