נפתלי בנט: "פרס היה שר החינוך שלי"

מערכת החינוך תפתח הבוקר (ד׳) את יום הלימודים בציון דרכו ופועלו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס ז"ל. בנט: "איש החזון הכי מעשי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/16 07:38 כה באלול התשעו

שר החינוך בנט הנחה את מוסדות החינוך לפתוח הבוקר את יום הלימודים בציון דרכו ופועלו של שמעון פרס ז"ל.

שר החינוך, נפתלי בנט ספד לשמעון פרס ואמר: ״שמעון פרס הוא מערך חינוך שלם של איש אחד. פרס היה שר החינוך שלי, האיש שאיתו התייעצתי, שממנו למדתי, על אף פערי הדורות בינינו, ואולי דווקא בגללם.

הוא היה איש החזון הכי מעשי, איש ביטחון שחתר לשלום, מנהיג אמיץ שייצג את מדינת ישראל בגאווה בכל רמח אבריו ובכל מקום בגלובוס. זכיתי בשנים האחרונות להיפגש עם פרס פעמים רבות ולשמוע על חזונו למדינה שתהיה אור לגויים, שתייצא לעולם את המוצר הכי חזק שלנו: המוח היהודי. התרגשתי מאד כאשר הוא נענה לבקשתי והתגייס למהלך ציבורי למען לימודי המדעים בישראל והוא נענה ברצון, וכמו תמיד - בדרכו הייחודית. יהי זכרו ברוך".

מערכת החינוך תפתח הבוקר (ד׳) את יום הלימודים בציון דרכו ופועלו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס ז"ל. בתוך-כך, מוסדות החינוך יקדישו את השעה הראשונה של הלימודים ואת השיעורים האחרים לדיון בתרומתו הרבה של פרס למדינת ישראל, על מגוון תפקידיו הציבוריים. משרד החינוך גיבש מערכי שיעור המותאמים לכל שכבות הגיל: יסודי, חט"ב וחטיבה עליונה. במהלך הימים הקרובים יעודכנו מערכי השיעור ויועלו חומרי לימוד נוספים.