נפתלי בנט פורש מתפקידו

מנכ"ל מועצת יש"ע פרש במפתיע מתפקידו לאחר פעילות של שנתיים, בטענה כי בכוונתו להתמקד בנושאים הסברתיים רחבים שאינם קשורים בהכרח לנעשה ביהודה ושומרון

חדשות כיפה אורי פולק 19/09/11 19:06 כ באלול התשעא

נפתלי בנט פורש מתפקידו
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

מנכ"ל מועצת יש"ע, נפתלי בנט, הודיע היום (ב') במפתיע, לאחר שנתיים בתפקיד, על סיום תפקידו. בנט, לשעבר מנהל לשכתו של בנימין נתניהו, הצטרף למועצת יש"ע לאחר החלת תקופת ההקפאה ביהודה ושומרון.

במהלך השנתיים האחרונות הוביל בנט את המאבק בהקפאה, מהלך אותו זקפה מועצת יש"ע לזכות, בכך שמנעה הקפאת בנייה נוספת ביהודה ושומרון. כמו כן היה בנט ממקימי תנועת הימין "ישראל שלי", אגף ההסברה של מועצת יש"ע באינטרנט, שהיוותה גורם "מכפיל כוח" לעשייה התקשורתית של מועצת יש"ע בתקשורת - כאמצעי "לא רשמי".

בנט הסביר היום כי פרישתו נבעה מרצון להיות מעורב בתחומים רחבים יותר בציבוריות הישראלית, מאלו המתמקדים ביהודה ושומרון בלבד. עם זאת, הוא הכחיש כי בכוונתו להצטרף בקרוב לאחת מהמסגרות הפוליטיות בישראל והודיע כי בכוונתו להתמקד בתחומים חברתיים והסברתיים, החל מעוד כחודשיים.

במועצת יש"ע הביעו צער על פרישתו של בנט ומסרו בתגובה כי "בנט הוביל מהלכים חשובים וסייע רבות להרמת קרנה של המועצה בתקופה הקשה שלאחר ההתנתקות".

בנט מסר הערב כי "לאחר כמעט שנתיים במועצת יש"ע, הבנתי שהמערכה האמיתית היא לא בין ימין לשמאל, אלא על השאלה איזו מדינה תהיה לנו, מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה. העתיד של מה שיהיה ביהודה ושומרון נגזר מהשאלה הזאת. אמשיך לפעול למען מדינת ישראל והערכים שאני מאמין בהם".