נעצר הזמר ששר את "זכרני נא" בסרטון החתונה

בצעד תמוה וחסר תקדים עצרה המשטרה את הזמר שביצע בסרטון החתונה את השיר "זכרני נא" יחד איתו נעצרו עוד שני משתתפים נוספים בחתונה, כולם צפויים להשתחרר כבר היום

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 04/01/16 12:04 כג בטבת התשעו

נעצר הזמר ששר את "זכרני נא" בסרטון החתונה
צילום מסך,ערוץ10, צילום: צילום מסך,ערוץ10

נחרצות נגד הטרור היהודי או נואשות של המשטרה? הזמר ששר בחתונת הסרטון את השיר 'זכרני נא' עוכב הבוקר לחקירה באשמת הסתה יחד איתו נעצרו עוד שתי משתתפים נוספים בחתונה.

העצורים הנוספים הם בגיר וקטין, ובמשטרה מציינים כי כל השלושה צפויים להיחקר ולהשתחרר עוד היום. עד עתה שוחררו כל אלו שנעצרו בגין השתתפותם בחתונה כולל החתן עצמו שנעצר באשמה מוזרה של השתתפות בהתקהלות אסורה.

הקטין חשוד שהחזיק נשק במהלך הריקודים, אחד הבגירים חשוד שהגעתו לירושלים מהווה הפרה של צו הרחקה והעצור שלישי כאמור הוא זמר החתונה ששר את השיר שלצליליו רקדו החוגגים עם כלי הנשק. מדובר בזמר מוכר מאד בסצנת זמרי הגבעות ומעצרו הוא תקדים מוזר ומסוכן לנוכח העובדה שמדובר בשיר עם פסוקים שהושר בעשרות אלפי חתונות ב-15 השנים האחרונות.

בנוסף, הטלת האחריות על הזמר שמשמש כשכיר של בני הזוג ושר שירים על פי בקשתם והזמנתם, היא תקדימית ולא מובנת. חבריו של הזמר ששמו עוד לא הותר לפרסום מסרו ל'כיפה' כי "במשטרה מתכוונים ככל הנראה לעצור בקרוב את כל הזמרים ששרו את השיר בשנים האחרונות ולאחר מכן אף למחוק מהתנ"ך את הפסוק המרשיע".