נסגר מאהל שאגת אריה

בשיחת טלפון מהצפון ביקש דרעי מאנשי המאהל לפרק אותו, בטענה כי המאהל מפריע לתושבים וכן בשל הקור שצפוי בשבוע הבא. ע"פ הדיווחים הסיבה האמתית היא החלטת המשטרה לפרק את המאהל כבר אתמול

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/01/15 10:39 יא בטבת התשעה

נסגר מאהל שאגת אריה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אריה דרעי ביקש אתמול בערב לפרק את מאהל "שאגת אריה 2", שנפתח ביום שלישי האחרון. בשיחת טלפון שהושמעה לכשלושת אלפים 'חוגגים' שהגיעו למאהל שהוקם מתחת לביתו ונהנו מסירי טושלנט מהבילים ומהופעות אמר דרעי כי הקור שצפוי בשבוע הבא וההפרעה הגדולה לשכנים הן סיבות טובות לפרק את האוהל ולחזור לשגרה.

העיתונאי יהודה שלזינגר, מ'ישראל היום' טוען בדף הפייסבוק שלו, כי 'הבקשה' של דרעי היא חלק מההצגה הגדולה אותה הוא מנהל בשבוע האחרון. האוהל היה אמור להיות מפורק על ידי המשטרה כבר אתמול בכל מקרה, "כבר יומיים המשטרה דורשת לפרק אותו, הדד ליין היה בצהריים אבל אנשיו של דרעי התחננו להארכה עד הערב".

דרעי ש'נמלט' מביתו מאז הגשת ההתפטרות שוהה בימים אלו בצפון יחד עם נאמניו ומתכנן את המשך דרכו. ההתפטרות מהכנסת לא תמנע ממנו להתמודד בראשות רשימת ש"ס בעוד חודשיים ולחזור לכנסת מהדלת הקדמית כשהוא מצליח להשכיח את סערת הקלטות של תחילת השבוע.

התפטרותו של אריה דרעי נכנסה אתמול בערב לתוקפה לאחר שעברו 48 השעות מרגע הגשתה ליו"ר הכנסת ולמרות ההצהרות של שאר חברי הכנסת של ש"ס שיתפטרו מתפקידם אם לא יחזור בו, בינתיים כולם נותרו בתפקידם כרגיל ללא שום אירועים חריגים.

כזכור, ביום ראשון השבוע פרסמו ערוץ 2 הקלטות של הרב עובדיה המנוח בהן הוא נשמע תוקף בחריפות את דרעי שמיהר למחרת להתפטר מראשות התנועה ויום לאחר מכן אף מהכנסת.