נכבדי העדה הדרוזית הגיעו לנחם את האבלים בהר נוף

נכבדים בעדה הדרוזית וחבר הכנסת לשעבר איוב קרא הגיעו לבית הכנסת קהילת בני תורה בהר נוף, שם התרחש הטבח בשבוע שעבר כדי לנחם אבלים. צפו בוידיאו בלעדי מהאירוע

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/11/14 17:06 א בכסלו התשעה

נכבדים בעדה הדרוזית הגיעו יחד היום (א') עם חבר הכנסת לשעבר איוב קרא לבית הכנסת קהילת בני תורה בהר נוף בירושלים על מנת לנחם את משפחות הנרצחים בטבח שהתרחש במקום בשבוע שעבר.

במהלך הביקור אמר איוב קרא: "הדרוזים פועלים כמצוותו של יתרו, הגנו בעבר על היהודים בימי בית שני ככוהנים, ממשיכים לעשות זאת היום, ונעשה זאת בעתיד לדורי דורת ונצח נצחים. ליבנו עם המשפחות השכולות". בדבריו הזכיר גם את השוטר זיידן סייף שנרצח בעת שפרץ לבית הכנסת ונהרג בקרב עם מחבלים ואמר "הוא כמו בן שלנו שהלך".

צפו בוידיאו בלעדי מהביקור (באדיבות מאיר אליפור)

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=sCi-S4u1wJk[/embed]

גם הנשיא לשעבר שמעון פרס הגיע לנחם את משפחות הנרצחים. בדבריו אמר "לא תרצח זוהי מצווה אבסולוטית הנוגעת לכל אדם. על רצח וטרור אין פשרה ואין נחמה. זוועת הטרור בבית הכנסת אינה מתקבלת על הדעת. סבי, צבי מלצר, נרצח בבית כנסת על ידי הנאצים כשהוא עטוף בטליתו רק בגלל היותו יהודי. גם היום, עמנו מאוחד תחת האמונה נגד כל רצח וטרור. זיכרונם של יקיריכם יהיה ברוך".

(צילום: מאיר אליפור, סוכנות תצפית)

(צילום: שלומי כהן)

(צילום: מאיר אליפור, סוכנות תצפית)

(צילום: מאיר אליפור, סוכנות תצפית)

(צילום: מאיר אליפור, סוכנות תצפית)





👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן