ניר ברקת הציג את רשימת "ירושלים תצליח" למועצת העיר ירושלים

ברשימה שמוביל ראש העיר ירושלים נמצאים פעילים חברתיים, אנשי עסקים, אקדמיה וספורט, עולים חדשים, וותיקים, צעירים וגימלאים. ברקת: "מתכוון להנהיג את ירושלים לעוד 5 שנות עשייה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 11/09/13 14:28 ז בתשרי התשעד

ניר ברקת הציג את רשימת "ירושלים תצליח" למועצת העיר ירושלים
יואב דודקביץ, צילום: יואב דודקביץ

ראש העיר ניר ברקת הציג היום (ד') את רשימת "ירושלים תצליח" בראשותו באירוע שהתקיים במרכז המוזיקה בשכונת גוננים. באירוע השתתפו 28 חברי הרשימה, כאשר העשירייה הפותחת לקחה חלק באירוע והשתתפה בפאנל.

ברשימה נמצאים פעילים חברתיים, אנשי עסקים, אקדמיה וספורט, עולים חדשים, וותיקים, צעירים וגימלאים.

בטקס הצגת הרשימה אמר ברקת כי הוא ”גאה להציג את סיעת "ירושלים תצליח", סיעה מגוונת עימה אני מתכוון להנהיג ולהוביל את ירושלים לעוד 5 שנים של עשייה. בשבילי ירושלים היא משימת חיים. כולנו מבינים את גודל המשימה, והאחריות הציבורית היא כבדה. חבריי לסיעה, אתם ששותפים לתחושות הללו נמצאים כאן איתי על מנת לשרת את ירושלים ואת התושבים הירושלמים. אתם אלה שתתנו לי את הכוח לממש את התכניות הגדולות שלנו לעיר".

(צילום: יואב דודקביץ)

במקום השני ברשימת ברקת מתמודד רמי לוי, מייסד רשת ”רמי לוי“, חבר מועצת העיר ב-10 השנים האחרונות ויו"ר הקואליציה בקדנציה הנוכחית. אחריו מדורג מאיר תורג'מן - חבר מועצת העיר בהתנדבות משנת 2003, יו"ר ועדת הביקורת העירונית ולשעבר יו"ר המנהלים הקהילתיים.

מספר 4 ברשימה הוא קובי כחלון - מ"מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק התכנון והבנייה, מעמודי התווך של תנופת הבנייה וההתחדשות של העיר וממובילי רפורמות רבות לבנייתה של ירושלים. אל החמישייה הראשונה הצטרפה מרינה קונצביה - ילידת מוסקבה וירושלמית מזה 28 שנה, בעברה עיתונאית מנוסה ויועצת פרלמנטרית ושליחת העלייה מטעם הסוכנות היהודית לסנט-פטסבורג.

מספר 6 ברשימה הוא רועי פולקמן, לשעבר מנהל האגף לתכנון ואסטרטגיה בעירייה, מרצה באוניברסיטה העברית ומנכ"ל אגודת הסטודנטים בירושלים לשעבר. פולקמן בוגר תכנית המצטיינים למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית ובית הספר לממשל ושירות ציבורי ע"ש קנדי באוניברסיטת הארוורד. פולקמן לקח חלק במספר רפורמות משמעותיות באגף לתכנון אסטרטגיה בעירייה ביניהן שדרוג תהליך התכנון העירוני, פיתוח היחידה לדיור בר השגה והקמת צוות תכנון רב תחומי לצורך פיתוח מרכז העיר כל אלה תחת הובלתו של ראש העיר ניר ברקת.

במקום השביעי מוקמה סימה זיני ואחריה מנחם לנדאו, תמר אביסרה ואלי אוחנה.