ניר אורבך: נבדוק למה נכשלנו בערים הגדולות - ונפיק לקחים

מנכ"ל "הבית היהודי" עדכן את מתפקדי המפלגה בכך שהוא מתכוון לבדוק את כשלון הבחירות המקומיות בערים הגדולות. הוא טען כי אחת הסיבות לכך היא "הידלדלות האוכלוסייה הציונית-דתית בערים הגדולות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 27/10/13 08:20 כג בחשון התשעד

ניר אורבך: נבדוק למה נכשלנו בערים הגדולות - ונפיק לקחים

מנכ“ל ”הבית היהודי“, ניר אורבך, מתכוון לבדוק בתקופה הקרובה מדוע כשלה המפלגה בבחירות המקומיות שהתקיימו בערים הגדולות ולהפיק לקחים לקראת הבחירות הבאות.

בעדכון ששיגר למתפקדי ”הבית היהודי“ בסוף השבוע האחרון, כתב אורבך כי ”לגבי המקומות שפחות הצלחנו בהם - נבדוק, נפיק לקחים ומהם בעזרת השם נצמח“. עם זאת, אורבך טען כי המפלגה הצליחה בסך הכל, מפני שלראשונה חדרה אל 38 יישובים ורשויות מקומיות בהן לא היה לה ייצוג פוליטי, עד כה.

”הצלחנו לשמור על כוחנו במקומות רבים בהם האוכלוסייה הציונית-דתית הלכה והדלדלה בשנים האחרונות“, טען אורבך, ”זה אולי הזמן שלנו, כציבור, לשוב ולתת משקל גם במרכזי הערים שמשוועים לבשורת הציונות הדתית“.

אורבך הודה למקבילו, מנכ“ל תקומה, נחי אייל, וטען כי שיתוף הפעולה ביניהם הוביל להצלחה ביישובים רבים: ”בעבודה משותפת, מאומצת ומורכבת, הצלחנו יחד לגרום לכך שכמעט בכל המקומות רצה רשימה אחת מאוחדת של הציונות הדתית“.