נחנך בית המדרש הראשון בארץ המיועד למתגיריים

בית המדרש, שיפעל בשכונת יד אליהו בתל אביב, יעביר הרצאות מיוחדות בנושאי הלכה לטובת המתגיירים שיבקשו להמשיך להכות שורשים ולהתחזק ביהדותם גם לאחר סיום הליך הגיור

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 13/05/13 10:52 ד בסיון התשעג

נחנך בית המדרש הראשון בארץ המיועד למתגיריים
יחצ, צילום: יחצ

אמש (א‘) נחנך בית המדרש הראשון שמיועד למתגיירים בישראל, מטעם מכון ”עמי אולפני גיור“ של מוסדות ישיבת אור עציון. בית המדרש, שהוקם מתרומות, יפעל בשכונת יד אליהו בתל אביב ויעביר הרצאות מיוחדות בנושאי הלכה לטובת המתגיירים שיבקשו להמשיך להכות שורשים ולהתחזק ביהדותם גם לאחר סיום הליך הגיור.

ראש ”עמי“ והישיבה הגבוהה אור עציון וראש מערך הגיור לשעבר, הרב חיים דרוקמן, אמר אתמול כי "כמה מתאים כי הארוע המרגש הזה מתקיים ערב חג השבועות זמן מתן תורתנו, כי אז קיבלו אבותינו את התורה ואת מצוותיה שמנחות אותנו ללכת בדרך האמת בעולם הזה".

”חיים אנו בדור של קיבוץ גלויות שבו מגיעים יהודים מכל העולם עם בעיות בירור יהדות, והם חוזרים לארץ ועלינו לסייע להם שיהיו חלק בלתי נפרד מעמנו. עניין הגיור הוא נפלא אבל זו רק ההתחלה והשאיפה שכל יהודי יוכל להמשיך ולעלות מעלה מעלה וללמוד ולהתקדם ביהדותו יותר ויותר“, הוסיף הרב דרוקמן, ”אני מברך את כל מי שמתוך רצון מלא מצטרף לעם ישראל, עם ישראל שמח אתכם בעיקר בחג השבועות ומאחל לכם הצלחה בכל אשר תפנו“.