נוער הבית היהודי לומד את עבודת חברי הכנסת

כעשרים נערים חברי הבית היהודי, נפגשו עם נצידי המפלגה בכנסת ולמדו מהם כיצד פועלים במרחב הפוליטי והתקשורתי. ח"כ מועלם: "זו היכרות ייחודית עם השטח ועם הצרכים של הדור הצעיר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/03/17 13:31 כג באדר התשעז

נוער הבית היהודי לומד את עבודת חברי הכנסת
נוער הבית היהודי, צילום: נוער הבית היהודי

נוער הבית היהודי הגיע אתמול (ב') לכנסת ונפגש עם חברי הסיעה ואנשי לשכתם. במהלך היום הם שמעו מקרוב על הפעילות הפרלמנטרית מכמה היבטים ודנו עמם בנושאים שעל סדר היום הציבורי והמגזרי.

כעשרים חברי נוער הבית היהודי שהשתתפו ביום העיון, נפגשו עם שר החקלאות ויו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל וכן עם יו"ר הסיעה ח"כ שולי מועלם-רפאלי. בשיחתם המשותפת התעדכנה מועלם בתכניות הנערים לעתיד ואמרה כי "לקשר של חברי כנסת עם צעירי המפלגה יש חשיבות רבה. זו היכרות ייחודית עם השטח ועם הצרכים של הדור הצעיר. בהתאם עולים פתרונות או יוזמות חקיקה שאילולי הממשק הקרוב עם הדור הצעיר, כלל לא היו באים לידי ביטוי".

הנערים נפגשו גם עם דוברו של ח"כ ניסן סלומינסקי, ממנו שמעו על העבודה מול כלי התקשורת ועל תפקידיו כדובר. יו"ר נוער הבית היהודי יאיר בוכניק, סיפר על היום שעברו ואמר כי הם שמחו "לשמוע מפי חברי המפלגה על העבודה והעשייה בכנסת ולדון עמםבנושאים שבוערים לנו ולעם ישראל". לדבריו, "ימים כגון זה, חשוב להמשך עשייתנו הבלתי פוסקת בשנה האחרונה. אנו נמשיך בעשייה זאת בדמות חיזוק הפריפריה ופעולות התנדבותיות נוספות וכל זה בעבודה צמודה מול חברי סיעת הבית היהודי".

יש לציין כי בתקופה האחרונה החלו נציגים מנוער המפלגה להתלוות לחלק מחברי הכנסת בעבודתם החקיקתית. חלקם עזרו בקידום תיקוני חוק השירות הלאומי ויש שעובדים בלשכתו של סגן השר הביטחון הרב אלי בן דהן. בנוסף לכך כחודש לפני חג הפורים, יצא מחוז דרום של נוער הבית היהודי במבצע התרמה גדול להכנת משלוחי מנות עבור ילדים המאושפזים בבתי חולים. כמו כן כהכנה לפסח מתארגנות פעולות צביעה ושיפוץ בתים עבור מעוטי יכולת כלכלית וקשישים המעוניינים בכך.

(צילום: נוער הבית היהודי)