נועם שליט נפגש עם הרב עובדיה יוסף

שליט ביקש מהרב עובדיה לפעול למען שחרור בנו, המוחזק על ידי החמאס בעזה, בין היתר על ידי הפעלת לחץ על הממשלה

חדשות כיפה אורי פולק 08/08/11 11:17 ח באב התשעא

נועם שליט נפגש עם הרב עובדיה יוסף
מיכאלי, ויקיפדיה העברית, צילום: מיכאלי, ויקיפדיה העברית

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט המוחזק על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה, נפגש הבוקר (ב') עם הרב עובדיה יוסף. שליט הגיע אל ביתו של הרב יוסף בירושלים וביקש ממנו לפעול לשחרור בנו, זאת באמצעות לחץ שתפעיל סיעת ש"ס על הממשלה.

בפגישה השתתף גם יו"ר מטה המאבק למען שליט, שמשון ליבמן, ושר הפנים אלי ישי. ליבמן סיפר כי "הרב קיבל את אביבה ונעם בסבר פנים יפות ובירך אותם בכל הברכות האפשרויות, בדרכו המוכרת והנעימה עם הרבה מאוד אהבה שנשמעה מתוך דבריו". הוא ציין כי "הרב חיזק את הוריו של גלעד והסמיך את אלי ישי ללחוץ על ראש הממשלה להביא לשחרורו של גלעד".

מדובר בפגישה השנייה בין הרב עובדיה לבין בני משפחת שליט. לפני כשנתיים נפגש הרב עובדיה עם אביבה ונועם שליט, הוריו של גלעד, לאחר שאלו ביקשו להפגש עמו. מספר חודשים לאחר מכן נפגש הרב עובדיה עם נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ימי קרטר וביקש ממנו לפעול למענו של גלעד. "אתה ומנהיגים נוספים צריכים להתאמץ ברגעים אלו ולעשות הכל כדי להביא לשחרורו של גלעד שליט. יש לכם השפעה, אתם מסוגלים להשפיע", אמר לו הרב עובדיה.

לפני מספר חודשים קיים הרב עובדיה תפילה למענו של שליט, כשביקש מיו"ר ש"ס, השר אלי ישי, לפתוח עבורו את ארון הקודש והרב קרא מספר פרקי תהילים לחיזוקו של גלעד ותפילה לשחרורו. כמו כן דרש הרב עובדיה מכל בחורי הישיבות והאברכים "ללמוד מחר תורה למען שחרורו של גלעד בן נעם שליט".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן