מתמודדת נוספת: חגית משה צפויה להתמודד בפריימריז הבית היהודי

חגית משה, מנהלת וועדת הכספים בעיריית ירושלים ומהפעילות הבולטות בסניף ירושלים של הבית היהודי צפויה להודיע ביום חמישי על הצטרפותה לפריימריז הבית היהודי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/12/14 08:15 כד בכסלו התשעה

מתמודדת נוספת: חגית משה צפויה להתמודד בפריימריז הבית היהודי
פרטי, צילום: פרטי

חגית משה, מנהלת וועדת הכספים בעיריית ירושלים ומהפעילות הבולטות בסניף ירושלים של הבית היהודי צפויה להודיע ביום חמישי על הצטרפותה לפריימריז הבית היהודי.

משה, אם לשישה מירושלים עבדה בעבר במשרד החינוך וכיום פועלת במסגרת הבית היהודי בירושלים, לאחר שנבחרה במקום השלישי במפלגה המקומית. ביום חמישי הקרוב, לאחר שיחה עם בנט, היא צפויה להודיע באופן רשמי על מועמדותה.

אברהם צימרינג, ממובילי סניף ירושלים של הבית היהודי בירך על החלטתה להתמודד ואמר "לאחר המאבק שהובלנו על החוקה, בשיתוף סניפים מכל הארץ,הגענו לעמק השווה עם ראשי התנועה, ובשיתוף פעולה עשינו שינויים מהותיים בחוקה שמאפשרת הרבה יותר דמוקרטיה אצל חברי המרכז. אני מבקש מאותם חברים שהיו איתנו לאורך כל הדרך להצטרף ולתמוך בחגית משה. היא פונה אל העם ואל הציבור והוכיחה זאת בעיריית ירושלים".

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט: "חגית היא פעילה חברתית. הרגישה את הצרכים החברתיים של העם עוד מילדותה בשכונת ד' בבאר שבע וכרכזת מחוז בתנועת הנוער "צדק". עם הרקע החברתי והניסיון הציבורי הגדול אני בטוח שהיא תןכל להביא בשורה טובה לאזרחי ישראל. אני מאחל לה הצלחה יחד עם שאר המתמודדים".

מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך: "חגית היא אשת תנועה ערכית שטובת הציונות הדתית בכלל והבית היהודי בפרט הם נר לרגליה ובאים לידי ביטויי בחייה האישיים והמקצועיים, אני מאחל לה הצלחה במערכת הבחירות העומדת לפתחינו".