מתמודדים טוענים: בנט מקדם את רונן שובל על פנינו

ציוץ של רונן שובן בטוויטר, בו הוא טוען שהוא ובנט יחשפו תכנית חדשה לאנטישמיות ביום שני, מעצבן את המועמדים. "לעשות כנס כזה רגע לפני הבחירות אומר משהו". לשכתו של שובל: התלונות תמוהות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/01/15 10:31 יז בטבת התשעה

מתמודדים טוענים: בנט מקדם את רונן שובל על פנינו
דוברות, צילום: דוברות

ציוץ בטוויטר של רונן שובל מעורר סערה בשעות האחרונות בקרב המועמדים. אתמול בערב (ד') פרסם שובל את ההודעה הבאה: "ביום שני הבא נפתלי ואני נציג תכנית פעולה איך יחד אנו הולכים לנצח את האנטישמיות".

בעקבות ההודעה, שמהווה מעין פרומו לכנס של שובל בו ישתתף גם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, פנו מספר מועמדים ל'כיפה', ומחו על כך שבנט מקדם תכניות פעולה עם שובל רק רגע לפני הפריימריז, ומטה את התוצאות.

בדברים שאמרו, שמובאים בעילום שם לאחר שכל המועמדים סירבו בתוקף לדבר לציטוט, ככל הנראה בשל החשש לפגוע בשמם רגע לפני הפריימריז, אמרו "נשמע לנו לא סביר שבנט מקדם מועמד כזה או אחר רגע לפני הפריימריז. לעשות כנס כזה רגע לפני הבחירות אומר משהו".

למרות תלונותיהם, יאמר כי לא ברור האם בנט באמת מקדם מועמד כזה או אחר. בשבועות האחרונים השתתף בנט במספר כנסים של מועמדים שונים, כך שייתכן מאוד שמדובר בכנס תמים. כך או כך, הרוחות בקרב המועמדים סוערות.

מלשכתו של רונן שובל נמסר בתגובה: "יו"ר המפלגה עורך כנסים עם מועמדים רבים, כך שהתלונות תמוהות. אנו מאחלים לכל המתמודדים הצלחה רבה".

מהבית היהודי לא נמסרה תגובה