מתיישבי השומרון יעלו לקברו של יהושע בן נון

הביקור בקבר אושר ברגע האחרון על ידי צה"ל ולתפילה ההמונית צפויים להגיע מאות אנשים. גרשון מסיקה: מתמלאים חיזוק מהרמטכ"ל הראשון של עמ"י

חדשות כיפה אורי פולק 15/06/11 12:23 יג בסיון התשעא

מתיישבי השומרון יעלו לקברו של יהושע בן נון
צילום: בית השלום, ויקיפדיה, צילום: צילום: בית השלום, ויקיפדיה

וועד מתיישבי השומרון בשיתוף עם ארגון 'שכם אחד' והמועצה האזורית שומרון יוזמים תפילה המונית ביום חמישי הקרוב, על קברו של יהושע בן נון בתמנת חרס (בסמוך לצומת אריאל). לתפילה צפויים להגיע מאות אנשים.

הביקור בקבר אושר ברגע האחרון על ידי הצבא, בדומה לכניסה לקבר יוסף שבוטלה בהתחלה כיון שחששו ממאות מתפללים שיגיעו דרך שכם ולא בליווי אבטחה ולבסוף אישרו את הכניסה. "הקרבה לקברו של יהושע בן נון נוסכת בכולנו מכוחו, מעמידתו הגאה ומדביקותו בארץ ישראל ללא פשרות וללא פחד. אני מזמין כל יהודי לבוא ולהתמלא מכוחו של כובש הארץ", אומר יו"ר מתיישבי השומרון, בני קצובר.

"אני קורא לכל יהודי להגיע לקברו של יהושע בן נון ולהתחבר למורשת הרמטכ"ל הראשון של עם ישראל, כובש ומנחיל הארץ", אומר ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה. לדבריו, "דווקא בימים אלו, ימים של לחצים מטרידים מבית ומבחוץ, אנו מתמלאים חיזוק מיהושע בן נון שידע לעמוד כנגד הזרם ולהכריז מול שנים עשר המרגלים: 'עלה נעלה וירשנו את הארץ כי יכול נוכל'. כולנו תקוה שגם הממשלה תתחבר ותתחזק ממורשתו של יהושע בן נון. אנו חזקים, צריך רק שההנהגה לא תשבר".