"מתחייב אני"- צפו במחזור החדש של ´מאמינים במשטרה´

המחזור הרביעי של "מאמינים במשטרה" יצא לדרך והיום גוייסו 18 צוערים מהמגזר הדתי לאומי. ייחודיות התכנית, היא שילובה עם לימודים בבית המדרש

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 22/05/16 16:55 יד באייר התשעו

"מתחייב אני"- צפו במחזור החדש של ´מאמינים במשטרה´
יחצ, צילום: יחצ

תוכנית ״מאמינים במשטרה״ ממשיכה לתפוס תאוצה כאשר היום גוייסו כ 18 צוערים בני הציונות הדתית למחזור הרביעי של התכנית. המגוייסים הטריים החלו את היום בלשכת הגיוס בתחנת בת-ים, כאשר משם יעברו בשבועות הקרובים ללימודים בבית המדרש של התוכנית בראשות הרב רמי ברכיהו. עם סיום פרק הלימודים בבית המדרש ייכנסו הצוערים לתקופת הכשרה מבצעית בבית הספר לשוטרים בבית שמש.

[embed]

]

כאמור תוכנית ״מאמינים במשטרה״ הינה תוכנית ייחודית שמטרתה הכשרת שוטרים דתיים במטרה לחזק את שורות משטרת ישראל ולהוביל את החניכים לתפקידי פיקוד וקצונה תוך שילוב לימודים בבית המדרש. התוכנית המיועדת לבני הציונות הדתית לאחר שירותם הצבאית ופועלת כבר מספר שנים.

נחי אייל יוזם התוכנית אמר כי מדובר בקבוצה של חבר׳ה איכותיים המצטרפים לשורות משטרת ישראל:" יש דרך ארוכה בפניהם ואנחנו מאחלים להם המון הצלחה והרבה תקווה. בעז״ה נצליח לראות עוד כוחות רציניים וחזקים מתחברים למשטרת ישראל מחזקים אותה ומחזקים את עם ישראל״.

דוד שאולוב מנהל התוכנית הוסיף: ״הייחודית שלנו כתוכנית לאומית, תוכנית הדגל של הציונות הדתית, היא השילוב של בית המדרש לצד עבודה מעשית בתפקידי שטח של משטרת ישראל זאת עליה מדרגה עבורנו, אנחנו מאמינים בה, דוגלים בה ואנו נמשיך בעשיה הציבורית והחברתית הזאת למשך שנים״.