משפחת פולארד: "תנו ליונתן להיפרד מאביו"

אביו של המרגל הישראלי גוסס בארה"ב והפעילים למען שחרורו מבקשים מנשיא ארה"ב לאפשר לו לבקר את אביו בפעם האחרונה

חדשות כיפה אורי פולק 12/06/11 09:25 י בסיון התשעא

משפחת פולארד: "תנו ליונתן להיפרד מאביו"

משפחת פולארד והפעילים למען שחרורו, העבירו הלילה (א') קריאה דחופה לנשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בבקשה לשחרר את המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב כדי להיפרד מאביו הגוסס. בימים האחרונים קרסו כל מערכות הגוף של האב, כתוצאה מטיפול אנטיביוטי קשה שקיבל בעקבות זיהום בגופו. רופאיו מעריכים כי שעותיו ספורות.

"ג'ונתן התחנן וביקש שאני אעשה כל מה שאני יכולה להוציא אותו מהכלא כדי שהוא יוכל להיות לצד אביו בשעותיו האחרונות. אמרתי לו שאני אנסה", סיפרה רעייתו של ג'ונתן, אסתר פולארד. לדבריה, "קיבלתי טלפון חירום היום מג'ונתן. הוא בכה ועכשיו אני בוכה". היא ציינה כי העבירה בקשה רשמית גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ולנשיא המדינה שמעון פרס - אך טרם התקבלה תגובה רשמית מהם.

עדי גינצבורג, פעיל בועד לשחרור פולארד, תולה תקווה בהתערבותם של פרס ונתניהו. "משפחת פולארד מבקשת מכל גורם אפשרי לפנות מיידית לאובמה, ולהפעיל כל גורם אפשרי בארה"ב כדי שאביו של יונתן יזכה לראות את בנו ברגעיו האחרונים", ציין גינצבורג כי בועד "קוראים לארגונים היהודיים בארה"ב, לשרים, ליו"ר האופוזיציה ולכל מי שבידו לפעול - לעשות הכל על מנת למנוע מצב שבו אביו של יהונתן הולך לעולמו מבלי לזכות לראותו עומד ליד מיטתו".