משפחת הקטין מיצהר שהורחק מביתו ממשיכה בנדודים

בני משפחת הקטין שהורחק מביתו ביצהר הגיעו למחאה סמוך לבית אלוף פיקוד המרכז ברמת גן, רוני נומה. במהלך השהייה סיפרו לשכנים: "הבן שלנו נע ונד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/16 21:21 ז בתמוז התשעו

משפחת הקטין מיצהר שהורחק מביתו ממשיכה בנדודים
חוננו, צילום: חוננו

בני משפחתו של הקטין מיצהר שהורחק מביתו הגיעו אמש למחאה בשכונתו של אלוף פיקוד המרכז רוני נומה ברמת גן. בני המשפחה חילקו פלאיירים ושוחחו עם שכניו של האלוף, כאשר הם מסבירים את המצב אליו נקלעו בעקבות צו ההרחקה שניתן לבנם ללא משפט וראיות.

בלילה ישנו בני המשפחה באוהל שהקימו בפארק רמון בגבעת שמואל והיום הם נמצאים במקום ומשוחחים עם העוברים והשבים על מצבם. מאז הורחק בנם מביתו נדדו בני המשפחה ברמת גן, ירושלים, פתח תקווה וגבעת שמואל, הקימו אוהלים ונפגשו עם מאות ואף אלפי בני אדם, איתם שוחחו עם הצו המנהלי שניתן לבנם.

"הבן שלנו בן ה-15 נע ונד בין מקומות שאינם ביתו, והכל בגלל צו שיוצא בלי משפט ובלי ראיות. אנחנו יצאנו למסע נדודים עם הילדים במחאה על המצב הזה ואנחנו דורשים שהצו יבוטל לאלתר", אומר אביו של הקטין. "ב"ה אנחנו מקבלים המון תמיכה בכל מקום אליו אנחנו מגיעים וזה מחזק אותנו מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן