משפחת גולדין לנשיא: קודם להחזיר את הדר, אחר כך לשקם את עזה

בני משפחתו של סגן הדר גולדין ז"ל, הגיעו לפגישה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, על רקע דבריו של הנשיא בנוגע לצורך בשיקומה של רצועת עזה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/06/15 13:03 יד בסיון התשעה

משפחת גולדין לנשיא: קודם להחזיר את הדר, אחר כך לשקם את עזה
דוברות בית הנשיא, צילום: דוברות בית הנשיא

בשבוע שעבר, בעת סיור שערך הנשיא בצפון הארץ אמר הנשיא ריבלין כי שיקומה של רצועת עזה הוא אינטרס ישראלי. "אנחנו בליבנו עם תושבי עזה שנמקים בגלל שאנחנו והעולם לא מצליחים להגיע למצב שעזה תשוקם", אמר הנשיא. "שיקומה של עזה הוא אינטרס שלנו".

מיד עם פרסום הדברים, ביקשו בני משפחתו של הדר גולדין שנחטף במהלך מבצע צוק איתן וגופתו עודנה מוחזקת בידי חמאס להיפגש עם הנשיא ולהדגיש כי לפני כל דיבור על שיקום רצועת עזה, יש להשיב לישראל את גופות חללי צה"ל סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין המוחזקים על ידי החמאס.

בפגישה, שהתקיימה אתמול (א') הגיעו בני משפחת גולדין ונשיא המדינה ראובן ריבלין להבנה כי בכל התייחסות של הנשיא למצב ברצועת עזה, הוא ידגיש את הצורך בהשבת חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול.

״כל מהלך מתוכנן בהקשר של רצועת עזה, חייב להתחיל בהחזרת החללים הדר גולדין ואורון שאול״ אמר צור גולדין, אחיו התאום של הדר והוסיף "אנחנו משפחה שנותנת אמון במנהיגיה אבל זה לא אמון עיוור, זה אמון פיקח שעיניים לו ויסודותיו איתנים. לא זו בלבד שבראשון באוגוסט הדר לא חזר הביתה חי או מת, אלא שהורי נשאו עליהם אחריות לאומית השזורה בגזירת גורלו של בנם. אנחנו דורשים שהשבת הבנים תהיה משימה לאומית ראשונה במעלה ולא אינטרס משפחתי פרטי״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן