משפחת אטיאס נהרגה בחזרה מטקס הכנסת ספר תורה

רפאל ויהודית אטיאס נהרגו בתאונה מחרידה יחד עם ילדיהם: אביה, נריה, אלישיב, שירה, תאיר ונועה. השר הרשקוביץ פגש בהם לפני התאונה ואמר היום כי "מדובר בטרגדיה מצמררת"

חדשות כיפה אורי פולק 22/05/12 14:37 א בסיון התשעב

משפחת אטיאס נהרגה בחזרה מטקס הכנסת ספר תורה
משטרת ישראל, צילום: משטרת ישראל

הותר לפרסום כי הרוגי התאונה הקטלנית הלילה (ג') בכניסה לטבריה הם בני משפחת אטיאס מהיישוב בר יוחאי שבצפון הארץ: ההורים רפאל ויהודית אטיאס, בני 41; אביה, בת 17; נריה ואלישיב, תאומים בני 16; שירה בת 10; תאיר בת 8 ונועה בת 4. הניצולה היחידה בתאונה היא רחל בת ה-7, שנזרקה מהרכב לפני שעלה בלהבות.

המשפחה נהרגה בתאונה המחרידה בעת שהייתה בחזרתה מטקס חנוכת בית כנסת והכנסת שני ספרי תורה במגדל העמק, אחד מהם לזכרו של סב המשפחה. רפאל, אבי המשפחה, שימש כמנהל בית ספר 'מפתן' בשכונת גני הדר בצפת. רעייתו יהודית עבדה כמזכירה במכללת צפת.

השר דניאל הרשקוביץ פגש את בני המשפחה הלילה, לפני התאונה. "רק אתמול ב-22:00 חגגתי עם בני משפחת אטיאס באירוע - והבוקר נודע לי כי רפי, בנו של שמעון שהיה הרוח החיה ועמד מאחורי הפקת הטקס והנחייתו, נספה עם רעייתו וששה מילדיהם בתאונת הדרכים בטבריה", סיפר היום הרשקוביץ. לדבריו מדובר ב"טרגדיה מצמררת שהיא מעבר ליכולות התפיסה שלנו. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים".

יניב מאיר, יושב ראש ועד היישוב בר יוחאי, אמר כי "המשפחה היא מעמודי התווך של היישוב. כולה נתינה ועשייה מההורים ועד הילדים הגדולים. השאירו חלל גדול. אנחנו יישוב מגובש ונדע לעבור את זה. רפי ניהל את בית ספר מפתן בצפת ויהודית עקרת בית שגידלה ילדים לתפארת. כינסנו ישיבה עם פסיכילוג כדי לגבש דרכי התמודדות".