משפחת אורבך: האהבה שלכם חיזקו אותנו מאוד

בפוסט בדף הפייסבוק של אורי אורבך כתבו בני המשפחה כי הם מודים לכל המתפללים והמנחמים. "מודים לכולם. האהבה הרבה שקיבלנו חיזקה אותנו מאוד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/02/15 17:56 ו באדר התשעה

משפחת אורבך: האהבה שלכם חיזקו אותנו מאוד
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"אנו מודים לכל מי שהתפללו לרפואת אורי שלנו בתקופה האחרונה ולכל המנחמים שהביעו את צערם והזדהו איתנו מקרוב ומרחוק. האהבה הרבה שקיבלנו חיזקה אותנו מאוד”.

כך כותבים בני משפחת אורבך בפוסט בדף הפייסבוק של אורי אורבך ז"ל בו הודו לכל המתפללים ולכל המנחמים שליוו אותם בחודש וחצי האחרונים. מדובר בפוסט הראשון שנכתב בדף הפייסבוק של אורבך, כשמתחתיו נראה הפוסט האחרון שנכתב בשמו, בו הוא מודיע כי הוא צריך לטפל בבריאותו באופן דחוף, טיפול שהסתיים בפטירתו.

בני משפחת אורבך מבקשים לפרסם תמונות, סרטונים וסיפורים אודות אורי אורבך בתגובות. “ אם יש לכם סיפורים שקשורים לאורי, תמונות או סרטונים, אתם מוזמנים לפרסם אותם כאן בתגובות, בהודעה פרטית או בדף הזיכרון מספרים על אורי אורבך".

"שנזכה ללכת כולנו לאור מילותיו של אורי ז״ל: 'תהיו אנשים טובים, תהיו יהודים טובים'”, הם כותבים עוד וחותמים: "משפחת אורבך והצוות".

(צילום: צילום מסך)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן