משפחתו של הרב עובדיה יוסף: מצבו חמור מתמיד, התפללו לרפואתו

הרב עובדיה יוסף אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שחש ברע במהלך השבת. בנו, הרב דוד יוסף: "אבא במצב לא טוב, מצבו הפעם חמור מתמיד. אנא הרבו בתפילה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 22/09/13 10:01 יח בתשרי התשעד

משפחתו של הרב עובדיה יוסף: מצבו חמור מתמיד, התפללו לרפואתו
שס, צילום: שס

מצבו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של תנועת ש“ס וגדול הפוסקים בדורנו, התדרדר פעם נוספת במהלך השבת האחרונה. אמש (מוצאי שבת) אושפז הרב יוסף בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שחש ברע במהלך השבת ובעצת רופאו, שאיבחן חולשה וככל הנראה גם התייבשות, הוחלט לפנותו לבית החולים.

במהלך השבועות האחרונים אושפז הרב יוסף מספר פעמים בבית החולים, בשל מצבו הבריאותי הרעוע. באשפוזים השונים הוא שהה מספר ימים בבית החולים, בהכרה - ומשם יצא ובא אל ביתו. בשבוע שעבר השתתף בטקס ההכתרה של בנו, הרב יצחק יוסף, כרב הראשי הספרדי לישראל. הרב עובדיה, שהגיע למקום על כסא גלגלים, התקשה בדיבורו וסבל מחולשה וכאבים.

הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה ורב העיר חולון, אמר כי "אבא במצב לא טוב. הוא היה מאושפז כמה פעמים בתקופה האחרונה, אך הפעם המצב חמור מתמיד. אנא הרבו בתפילה". בבית החולים ציינו כי ”הרב עובדיה יוסף חזר לאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם בעצה אחת עם רופאו האישי, עקב החמרה בתוצאות בדיקות המעבדה שלו. הרב יוסף אושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ פנימי".