משפחות שכולות לנתניהו: גרש את משפחות המחבלים

נציגי משפחות שנפגעו בגל הטרור הנוכחי, נפגשו היום עם נתניהו ודרשו ממנו לפעול בתקיפות כנגד משפחות המחבלים

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/02/16 14:20 ט באדר א'

משפחות שכולות לנתניהו: גרש את משפחות המחבלים
ליטל פרי, לע״מ, צילום: ליטל פרי, לע״מ

נציגי משפחות נרצחי גל הטרור נפגשו היום (ה') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והגישו לו מסמך עם הצעות חדשות לענישת משפחות המחבלים, כל זאת מבלי לעבור על החוק הבינלאומי. כך פורסם בגלי צה"ל.

במפגש, אמרה טעמה יעקובסון, אחותו של איתם הנקין ז"ל לנוכחים כי "יש צעדים שאפשר לעשות כבר עכשיו כמו הריסת בתים בתוך 48 שעות וגירוש של משפחות המחבלים".

בתחילת השבוע נפגשו נציגי המשפחות עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ואמרו לו כי הן מתכננות לצאת למאבק קשה ורועש נגד המחבלים שנתפסו בפיגועים האחרונים. לאחר הישיבה, התכנסו נציגי המשפחות לתפילה בבית הכנסת שבמשכן. בסופה של התפילה נאמר קדיש יתום, אשר ריגש את כל הנוכחים במקום.

בשבוע שעבר התרחשה סערה, כאשר השדרן רזי ברקאי השווה בין רגשות המשפחות השכולות לרגשות משפחות המחבלים. גם הבוקר אמר זאת בתכניתו בגלי צה"ל, "שכול הוא שכול גם מעבר לגדר. משפחות שכולות חוות את אותו רגש אנושי".

עוד הוסיף ברקאי ורמז כי היו אנשים שניסו בכוונה לטעו כי הוא משווה למשפחות מחבלים "מי שלקח את דבריי למחוזות שבהם אני משווה כביכול חיילי צה"ל למחבלים עשה זאת מרוע לב טהור. אני כאן עם כל הצוות המסור עם אותו המיקרופון, ומחר? אלוהים יודע".