משמרת מחאה מול ישיבת הממשלה: "המחבלים בבית - הטרור מתגבר"

במועצת יש"ע יוצאים למאבק נגד מדיניות שחרור המחבלים, בטענה כי לאחר שנים של שקט יחסי בגזרת יהודה ושומרון - ובעיקר מאז החל המשא ומתן המדיני - גברו אירועי הטרור בארץ

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/11/13 14:46 יד בכסלו התשעד

משמרת מחאה מול ישיבת הממשלה: "המחבלים בבית - הטרור מתגבר"
מועצת ישע, צילום: מועצת ישע

לאור הרצח בשבוע שעבר של החייל עדן אטיאס הי"ד והתגברות זריקות האבנים ובקבוקי התבערה בכבישי הארץ התקיימה היום (א‘) בפעם השניה משמרת מחאה מול ישיבת הממשלה בקריאה "המחבלים בבית הטרור מתגבר", בהשתתפות ח"כ מוטי יוגב, ראש מועצה אזורית גוש עציון דוידי פרל וסגנו משה סביל, יו"ר אלמגור מאיר אינדור, סמנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני. זה השבוע השני בו מתקיימת משמרת זו והכוונה להתמיד בה במשך השבועות הקרובים.

המשתתפים החזיקו שלטים עם תמונות 4 הנרצחים בחודשים האחרונים סמ"ר קובי חזן סמ"ר גל קובי אל"מ (מיל) שריה עופר ורב"ט עדן אטיאס הי"ד. לאחר שנים של שקט יחסי בגזרת יהודה ושומרון ובעיקר מאז החל המשא ומתן ושחרור המחבלים גברו אירועי הטרור בארץ. לפני כשבוע וחצי ניצלה משפחה מגוש עציון בנס לאחר שרכבה נפגע מבקבוק תבערה, תושבים שעמדו בצומת תפוח ניצלו מירי של אקדח מאולתר, ועוד עשרות אירועי זריקות אבנים בירושלים בהר הצופים ובהר הזיתים, ובכבישי יהודה ושומרון.

"תוצאות המשא ומתן ושחרור המחבלים נראים בכל רחבי הארץ“, אמר היום דוידי פרל, ”יש התגברות בטרור ובמעשי הרצח ואין הפסקה של ההסתה ברשות הפלסטינית. באנו לכאן שוב השבוע כדי לקרוא לראש הממשלה והשרים הפסיקו את המשא ומתן ואת שחרור המחבלים. לא צריך להמתין שיתרחשו עוד אירועים קשים. צריך כבר עכשיו לטפל בטרור ביד חזקה ולשמור על החוסם של מדינת ישראל".

יגאל דילמוני ציין כי לדעתו "המו"מ מביא לארץ רק דימום. מרגע שהתחיל המשא ומתן יחד עם שחרור המחבלים הטרור הרים את הראש. לא יתכן שממשלת ישראל תנהל משא ומתן עם ארגון שמסית לרצח ישראלים. המחבלים ששוחרו לשטח הופכים לגיבורים ולמודל לחיקוי לצעירים ברחוב הפלסטיני ואת התוצאות לצערנו רואים בשטח. באנו להזכיר לשרי הממשלה את התוצאות של המהלכים שלהם“.