משטרת ישראל: בוחנים תלונות נגד זועבי בחשד להסתה

בעקבות התבטאויותיה של חברת הכנסת חנין זועבי לפיה חוטפי הנערים מגוש עציון אינם טרוריסטים, בוחנים במשטרת ישראל מספר תלונות

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/06/14 13:57 כ בסיון התשעד

משטרת ישראל: בוחנים תלונות נגד זועבי בחשד להסתה
אתר הכנסת, צילום: אתר הכנסת

הסערה מגיעה לפתחה של משטרת ישראל. יממה לאחר התבטאויותיה של חברת הכנסת חנין זועבי, שטענה שחוטפי הנערים מגוש עציון אינם טרוריסטים, בוחנים במשטרת ישראל מספר תלונות נגדה.

מאז אמש (ג') התקבלו במחוזות השונים מספר תלונות כנגד זועבי. ראש אגף חקירות במשטרה בוחן את התלונות באמצעות הגורמים המוסמכים באגף, ומטפל בתיאום מול פרקליטות המדינה "כנדרש במקרים הנוגעים לחשד להסתה".

כזכור, אתמול (ג') אמרה חברת הכנסת חנין זועבי ברדיו תל אביב על חוטפי שלושת הנערים בגוש עציון "הם לא טרוריסטים, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר".

בעקבות הדברים פרצה מהומה בכנסת וחברי כנסת רבים דרשו להעמידה לדין.

חברת הכנסת מירי רגב הגיבה על דברי חברת הכנסת חנין זועבי: "יש לגרשה לעזה ולהסיר חסינותה. היא בוגדת. מי שהזדהתה עם הטרוריסטים על ספינת המרמרה, שבה ומזדהה עם טרוריסטים מהחמאס שחטפו את שלושת הנערים שלנו".

חברת הכנסת רגב הוסיפה: "לא התפלאתי לשמוע את הצהרתה. איך בוגדת כמותם יכולה להאשים אותם? היא הרי באה מהמילייה שלהם. מקומה לא איתנו אלא בעזה. וכמו שאמרתי בעבר: בוגדת תמיד תישאר בוגדת. רוחי לעזה יא חיינא".

חברת הכנסת עליזה לביא זעמה על הדברים ונכנסה לויכוח סוער עם זועבי. "איך את מעזה לומר שהם לא טרוריסטים?", שאלה.

[embed]

]

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן