משה קצב: אני שואל את הקב"ה, למה הבאת עליי את הייסורים האלה?

הנשיא המורשע הצפוי להיכנס למאסר בעוד פחות מחודש, אמר בראיון כי על אף מצבו הקשה, הוא נותר אדם מאמין. "יש הרבה שאלות ביני לבין הקדוש ברוך הוא. האמונה שלי בו לא נפגעה"

חדשות כיפה אורי פולק 16/11/11 10:10 יט בחשון התשעב

משה קצב: אני שואל את הקב"ה, למה הבאת עליי את הייסורים האלה?
משרד החוץ הרוסי-cc-by, צילום: משרד החוץ הרוסי-cc-by

הנשיא המורשע משה קצב, שהורשע בביצוע שני מעשי אונס ומעשה מגונה, טוען בראיון לעיתון "מעריב" כי למרות גזר הדין הקשה נגדו, הרי שאמונתו בקדוש ברוך הוא - לא נפגעה.

"כששמעתי את פסק הדין, הרגשתי שהעולם נחרב, שהשקר ניצח. יש הרבה שאלות ביני לבין הקדוש ברוך הוא. האמונה שלי בו לא נפגעה, אבל אני שואל אותו: 'למה שלחת אותי להיות נשיא מדינה? כדי להביא עליי את כל הייסורים האלה?'", אמר קצב בראיון לעיתונאי קלמן ליבסקינד.

"הוציאו אותי להורג. שפכו את דמי, אבל אני מתכוון להילחם על חפותי. עד כמה שיהיה לי כוח", הוסיף קצב בראיון, שהדגיש כי "אם פגעתי במישהי, אני מתנצל. אלחם עד טיפת דמי האחרונה". ביחס לשמועות על מצבו הנפשי הרעוע, הרגיע קצב והבהיר כי על אף שהוא "מרוסק, פגוע ומותש", הרי שהוא לא מתכוון להתאבד.

עוד הסביר הנשיא לשעבר מדוע הוא איננו מתחרט על עסקת הטיעון שהוצעה לו, אשר הייתה חוסכת ממנו את המאסר הממושך. "אני שלם עם ההחלטה הזו. לא יכולתי לחיות עם הידיעה שאצטרך להודות בעברה שלא ביצעתי. אני מכבד את בית המשפט, אך בית המשפט טעה", הוא אומר.